На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Перелік документів від учасників, а саме: 1.Цінова (комерційна) пропозиція, оформлена на фірмовому бланку підприємства, яка містить наступне: - ціна послуги; - реквізити підприємства; - контактні дані відповідальної особи (ПІБ, телефон) 2. Копія статуту (зі змінами), або іншого установчого документу ( для юридичних осіб). 3. Копія паспорту (для фізичних осіб). 4. Копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 5. Копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454), виданих органами Державної служби статистики України (для юридичних осіб) або копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 6. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідки) з реєстру платників ПДВ, або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку. 7. Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). 8.Результатом проведення послуг є надання протоколу результатів кваліфікаційних іспитів. 9. Місце проведення атестації - м.Дніпро
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-11-006931-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 червня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 червня, 14:00 |
Дата останніх змін | 24 червня, 14:01 |
Послуги з проведення спецпідготовки та періодичної атестації дефектоскопіста4 послуга Адреса поставки: 49003, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Курчатова, 8 Строк: до 24.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80530000-8, Послуги у сфері професійної підготовки |
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21927215 |
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Курчатова 8 |
Ім'я |
Юлія Геннадіївна Чепурко |
Телефон | +380504825501 |
Ел. пошта | chepuryulia@gmail.com |