На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
135 062 292.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
28 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 28 червня, 00:03
Опис
Відмінити тендер на закупівлю робіт «Будівництво ДНЗ за адресою вул. Г.Дніпра, 87 м.Черкаси» (номер закупівлі в ЦБД: UA-2021-06-11-002976-a) на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-11-002976-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 135 062 292.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 675 311.46 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 675 000.00 UAH |
Період уточнень | до 19 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 червня, 18:00 |
Дата останніх змін | 28 червня, 00:03 |
Початок аукціону: | 30 червня, 14:51 |
«Будівництво ДНЗ за адресою вул. Г.Дніпра, 87 м.Черкаси»1 робота Адреса поставки: 18021, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Героїв Дніпра, 87 Строк: до 31.08.2022 21:58 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 90 календарних днів в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт одним платежем за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Оплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати отримання рахунку на оплату. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). Підрядник може пред’являти замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3). Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання первинних документів. Замовник щомісяця на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3), наданих не пізніше 23 числа звітного місяця, перераховує Підряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків загальної вартості за договірною ціною
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки здійснюються при наявності коштів на рахунку фінансування у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40422357 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Ім'я |
Федоренчук Світлана Михайлівна ( ) |
Телефон | +380958959203 |
Ел. пошта | fedorenchuk.sv@gmail.com |