На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Стільці офісні Столи письмові Журнальний столик Офісна шафа Вішалка - стійка
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3390302183 |
---|---|
Поштова адреса | 28220, Україна, Кіровоградська область, Новгородківський район, село Петрокорбівка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Лемешенко |
Телефон | +380978789618 |
Ел. пошта | lemeshenko.o@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-14-001845-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 51 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 257.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 червня, 13:57 |
---|---|
Подача пропозицій | до 24 червня, 13:59 |
Дата останніх змін | 7 липня, 15:04 |
Стільці офісні30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Столи письмові16 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Журнальний столик1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Офісна шафа2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Вішалка - стійка3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Покупець здійснює оплату протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня прийняття товару Покупцем
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) В ПОКРОВСЬКОМУ РАЙОНІ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23372336 |
Поштова адреса | 50081, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Електрозаводська, б. 22А |
Ім'я |
Куценко Вікторія Олексіївна |
Телефон | 0961985617 |
Ел. пошта | tercentr1210@rambler.ru |