На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-14-002397-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 липня, 09:00 |
Дата останніх змін | 27 липня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 173 823.09 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 липня, 14:20 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 81 730.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 40 860.00 UAH |
Додаткові роботи з капітального ремонту гідроагрегату Г-17 філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»1 робота Адреса поставки: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, філія «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», вул. Золотоніська, 1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації: 1. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.2.4. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: поточні ціни на матеріальні ресурси перевищують запропоновані програмним комплексом в якому виконано розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції: - специфікацію на «Виготовлення нових деталей для ремонту робочого колеса»; - специфікацію на «Роботи на відновлення і контрольне збирання робочого колеса»; - специфікацію на «Ревізію деталей, очистку та пакування». 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.1.1. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку підприємства в довільній формі за підписами керівника планово-економічного відділу та керівника підприємства щодо розміру загальновиробничих, адміністративних витрати, витрати на збут та прибуток з урахуванням фактичних показників за попередній звітний період. 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.1.2. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції аналіз цін на матеріали. 5. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.1.3. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі за підписами керівника планово-економічного відділу та керівника підприємства щодо розміру витрат на утримання та експлуатацію обладнання, цехових та загальновиробничих витрат з урахуванням фактичних показників за попередній звітний період. 6. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.2. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: не надано до калькуляції вартості послуг з шеф-нагляду за монтажем: - довідку щодо підтвердження розміру основної виробничої заробітної плати, додаткової заробітної плати та адміністративних витрат за підписами керівника планово-економічного відділу та керівника підприємства; - не додано пункт 2 примітки до калькуляції наступного тексту «Тривалість проведення послуг (людино-дні) уточняються по факту надання послуг»; - не надано копія наказу по підприємству щодо розміру добових, оформленого належним чином; - не надано у довільній табличній формі аналіз цін на проживання у регіоні.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації: 1. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.2.4. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: поточні ціни на матеріальні ресурси перевищують запропоновані програмним комплексом в якому виконано розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції. 2. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції: - специфікацію на «Виготовлення нових деталей для ремонту робочого колеса»; - специфікацію на «Роботи на відновлення і контрольне збирання робочого колеса»; - специфікацію на «Ревізію деталей, очистку та пакування». 3. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.1.1. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку підприємства в довільній формі за підписами керівника планово-економічного відділу та керівника підприємства щодо розміру загальновиробничих, адміністративних витрати, витрати на збут та прибуток з урахуванням фактичних показників за попередній звітний період. 4. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.1.2. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції аналіз цін на матеріали. 5. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.1.3. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі за підписами керівника планово-економічного відділу та керівника підприємства щодо розміру витрат на утримання та експлуатацію обладнання, цехових та загальновиробничих витрат з урахуванням фактичних показників за попередній звітний період. 6. Учасник закупівлі не виконав вимоги п. 1.7.2. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: не надано до калькуляції вартості послуг з шеф-нагляду за монтажем: - довідку щодо підтвердження розміру основної виробничої заробітної плати, додаткової заробітної плати та адміністративних витрат за підписами керівника планово-економічного відділу та керівника підприємства; - не додано пункт 2 примітки до калькуляції наступного тексту «Тривалість проведення послуг (людино-дні) уточняються по факту надання послуг»; - не надано копія наказу по підприємству щодо розміру добових, оформленого належним чином; - не надано у довільній табличній формі аналіз цін на проживання у регіоні.
Код ЄДРПОУ | 14183323 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, Київська область, Київ, вул.Авіаконструктора Ігоря Сікорського 8, офіс 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коваль Катерина Володимирівна |
Телефон | +380444534200 |
Ел. пошта | koval@sgem.com.ua |
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасник закупівлі не виконав вимоги розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: учасник закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Код ЄДРПОУ | 38634147 |
---|---|
Поштова адреса | 61060, Україна, Харківська область, Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 140/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Роман Костин |
Телефон | 380577660218 |
Ел. пошта | KOSTIN@SIGNAL.KHARKOV.UA |
Розрахунки за виконані роботи, виготовлені та поставлені запасні частини, відремонтовані деталі та вузли гідротурбіни та надані послуги з шеф-нагляду за монтажем Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання передачі виконаних робіт, Акта приймання-передачі запасних частин з відповідними накладними на запасні частини, акта приймання передачі-передачі відремонтованих деталей та вузлів, Акта приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПрАТ "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Ім'я |
– Скидан О.А. – провідний інженер відділу ремонтів обладнання, e-mail: skydan@uhe.gov.ua, тел.: +38 04596 58 345, (надання роз’яснень учасникам процедури закупівлі на запитання, що стосуються технічного завдання); – Кучеренко С. О. – начальник відділу (Danylenko Zoriana) |
Телефон | 0459658620,+380459658357,+380459658471,+380459658511 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |