На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 051.78 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для потреби Дніпровської клінічної лікарні на залізничному транспорті філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця»
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Відповідно до ст.17 п.6 Закону про публічні закупівлі Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» порушив строки оприлюднення підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою 17 статті.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до ст.17 п.6 Закону про публічні закупівлі Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасник ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» порушив строки оприлюднення підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою 17 статті.
Код ЄДРПОУ | 20423276 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ БЯЛИКА, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сергій Клинчук |
Телефон | +380674107136 |
Ел. пошта | klinser@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» було встановлено, що подана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Учасником не накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (УЕП).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРОНОМ-КР» було встановлено, що подана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Учасником не накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (УЕП).
Код ЄДРПОУ | 42321814 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ТЕЛЕВІЗІЙНА, будинок 2А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Евгений Тимаревский |
Телефон | +380679543405 |
Ел. пошта | 42321814@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37276566 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Тверська, буд.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гентеш Ірина Григоріївна |
Телефон | |
Ел. пошта | Garant-2010@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-17-007840-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 48 051.78 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 240.26 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 30 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 липня, 08:00 |
Дата останніх змін | 13 серпня, 11:07 |
Аукціон |
12 липня, 12:33 Переглянути |
Борошно пшеничне вищого ґатунку770 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612100-2, Борошно пшеничне |
Крупа вівсяна530 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15613100-9, Вівсяна крупа |
крупа перлова230 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Крупа пшенична917 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
крупа ячнева580 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
пшоно шліфоване450 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Замовник здійснює оплату поставленого Товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі XVI цього Договору, за видатковою накладною та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару Отримувачем. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, 03049, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
Ім'я |
Іванчук Євген Вролодимирович |
Телефон | 380444069178 |
Ел. пошта | ivanchuk.e@uz.gov.ua |