На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Договір №217 від 22.06.2021р.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2362806415 |
---|---|
Поштова адреса | 33023, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Київська будинок 15 квартира 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ведрейчук-Панчук Юрій Іванович |
Телефон | +380974702202 |
Ел. пошта | vedyurik@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-22-002151-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 14 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 22 червня, 15:07 |
---|
Комплект меблів для приймального відділення (шафа 3х дверна під скло, стіл офісний)1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.07.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Оплата з моменту поставки товару (дата накладної)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01111032 |
Поштова адреса | 33010, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13 |
Ім'я |
Похілюк Євген Едуардович |
Телефон | 0637278010 |
Ел. пошта | yevhenpohilyuk@gmail.com |