На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
436 227 523.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Завершено. Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42667770 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вулиця Соловцова Миколи, буд. 2, оф. 38/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Біленький Владислав Вадимович |
Телефон | +380968562777 |
Ел. пошта | office@remmontazh.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34630678 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Харківська область, Харків, 61002, м.Харків , вул. Я.Мудрого,буд. 5, пов. 3, оф.3-22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій |
Телефон | |
Ел. пошта | CITYRAILTECH@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-22-013245-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 436 227 523.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 362 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 250 000.00 UAH |
Період уточнень | до 15 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 16:00 |
Дата останніх змін | 30 серпня, 15:07 |
Аукціон |
9 серпня, 13:54 Переглянути |
«Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» (І черга будівництва - 4-й, 5-й, 6-й пуск. комплекси; ІІ черга будівництва - 3-й, 4-й, 5-й, 7-й, 8-й, 9-й, 10-й, 11-й пуск. комплекси), відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»"Reconstruction and construction of the tram line from the street. Gnata Yuri to CJSC "Oxygen Plant" (I stage of construction - 4th, 5th, 6th start-up complexes; II stage of construction - 3rd, 4th, 5th, 7th, 8- and, 9th, 10th, 11th start-up complexes), according to DSTU B D 1.1-1: 2013, code 45000000-7 according to DK 021: 2015 "Construction works and current repair"1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Підряднику робіт виключно з таких рахунків на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій), робіт та послуг. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), робіт та послуг, та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Ірина Кіс |
Телефон | +380504335953 |
Ел. пошта | zakupki.bud132@gmail.com |