На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 290.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Шафа для документів, пенал, шафа, стіл кутовий, крісло офісне, вішалка, тумба для принтера
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2584318712 |
---|---|
Поштова адреса | 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, вул. Незалежності 130 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Деркач Сергій Іванович |
Телефон | 0509067985 |
Ел. пошта | cergey19851@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-23-000752-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 28 290.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 23 червня, 10:49 |
---|
Шафа1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Пенал1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для документів1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба для принтера1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл кутовий1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Крісло офісне2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл з приставкой1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Вішалка1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл письмовий1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
дата підписання накладної та рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СКАДОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04059935 |
Поштова адреса | 75700, Україна, Херсонська область, Скадовський р-н, місто Скадовськ, ВУЛ.ГАГАРІНА, будинок 63 |
Ім'я |
Лариса Тішакова |
Телефон | +380668810574 |
Ел. пошта | laralixolet3@gmail.com |