На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8357.50 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Код ЄДРПОУ | 32168763 |
---|---|
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 12-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Богдан Сивак |
Телефон | +380662618055 |
Ел. пошта | syvack1991@gmail.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
-
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 16295262 |
---|---|
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Щорса, 15, корп. 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Прохоренко Віталій Анатолійович |
Телефон | +380445013569 |
Ел. пошта | gordon-tip@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-24-004413-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 357.50 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 83.58 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 2 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 22 серпня, 00:03 |
Аукціон |
13 липня, 14:07 Переглянути |
Початок аукціону: | 13 липня, 13:46 |
Журнал обліку підготовлених документів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку вхідних документів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку робочих зошитів, блокнотів, окремих аркушів паперу, бланків2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку машинних носіїв інформації1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал інвентарного обліку письмових зброшурованих матеріалів1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку секретних розпорядчих документів1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал видачі електронних носіїв НДА5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку електронних носіїв НДА5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал описів на знищення ключових таблиць (перфокарт)5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку та контролю проведення технічного обслуговування (профілактичних робіт) засобів спеціального зв`язку5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал актів приймання-здачі чергування по органу спеціального зв`язку5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку працівників, яким доведено вимоги порядку поводження з шифротелеграмами5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнали обліку вхідних криптограм1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнали обліку вихідних криптограм1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку осіб, залучених до роботи в органах спеціального зв’язку2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал тимчасового видання шифрів та обліку використаних (частково використаних) ключових блокнотів15 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал вручення шифротелеграм адресатам2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку ключових блокнотів5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Журнал обліку шифрів3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22810000-1, Паперові чи картонні реєстраційні журнали |
Оплата за Товар буде здійснена у безготівковій формі на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. (для платників ПДВ). Оплата за Товар буде здійснена у безготівковій формі на 45 (сорок п’ятий) банківський день після дати поставки партії ТОВАРУ, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. (для не платників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6 |
Ім'я |
Віктор Шітив |
Телефон | +380443096681 |
Ел. пошта | v_ratushnyak@sw.uz.gov.ua |