На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31939411 |
---|---|
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Балашовська, буд. 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іващенко Олег Валерійович |
Телефон | 380577840529,380577840529 |
Ел. пошта | dmd-service@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23293849 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченко 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Прокоф єв Сергій Юрійович |
Телефон | +380542272268 |
Ел. пошта | sergejstv@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3074123826 |
---|---|
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, місто Буча, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 73, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Яцина |
Телефон | +380956811518 |
Ел. пошта | sv-tender@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-24-004229-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 1 липня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 16 липня, 11:49 |
Аукціон |
7 липня, 12:46 Переглянути |
Біндер/зажим для паперу 25 мм. в упаковці з картону по 12 шт10 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Біндер/зажим для паперу 35 мм. по12шт в упаковці12 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193800-6, Затискачі для папірців-записок |
Зошит канцелярський А4 м/обкладинка, 48 арк., клітинка27 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Зошит канцелярський А4 т/лам обкладинка, 96 арк., клітинка45 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Зошит канцелярський А4 т/лам обкладинка, 192 арк., клітинка12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Калькулятор Briliiant3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей олівець, 15 г Buromax та/або Axent78 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей ПВА,5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Конверти С4, самоклеючий100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверти С5, самоклеючий500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Коректор -ручка 8мл (Axent)72 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192930-9, Ручки-коректори |
Ластик17 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192100-2, Гумки |
Набір текст маркерів, 4 кольори Buromax8 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Ножиці канцелярські, Buromax та/або Axent3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Олівець НВ з ластиком Buromax та/або Axent77 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192130-1, Олівці |
Папка до підпису керівнику5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка на зав’язках, картон247 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка-швидкозшивач, картон152 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка-швидкозшивач, пластик з прозорим верхом, з перфорацією23 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка-конверт А4 на кнопці, пластик прозорий15 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Папка-реєстратор А4, 50мм27 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Папка-регєстратор А4, 70мм21 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197210-1, Теки-реєстратори |
Ручка кулькова, синя Buromax та/або Axent253 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка кулькова, чорна85 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Ручка кулькова, червона85 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192121-5, Кулькові ручки |
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.90 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скоби для степлера №23/13, 1000 шт12 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скоби для степлера № 23/17, 1000 шт.10 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скотч прозорий 19мм*20м20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скотч 48мм*66м, прозорий30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Скріпки 28мм/100116 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Скріпки 50мм/10010 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Степлер канцлярський №24/6 Scholz16 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197320-5, Степлери |
Закладка-стікер 15x45мм, 5 кольорів х 30шт, папір та/або пластик13 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199000-0, Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби |
Чинка металева10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192133-2, Точила для олівців |
Нитки для прошивання документів, 130г- 250г9 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Штемпельна фарба синя17 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192110-5, Чорнила та пов’язана продукція |
Лоток універсальний вертикально-горизонтальний, збірний на 3в1 на 3 секції Arnika4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30193200-0, Настільні лотки та органайзери |
Папка куточок пластикова А-420 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Стікер папір для нотаток 75 х 75 з клейким шаром , кольоровий.18 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199410-7, Самоклейний папір |
Блок папір для нотаток 80х80, білий.29 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197620-8, Папір для письма |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2"Деснянського району м.Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21467676 |
Поштова адреса | 02225, Україна, Київська область, Київ, Драйзера, 19 |
Ім'я |
Маленко Світлана Петрівна |
Телефон | 380445371002 |
Ел. пошта | rudik.desna2@gmail.com |