На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
999 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-25-004640-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 11 серпня, 18:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 723 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 липня, 14:00 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 3 617.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 21 702.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Кухонні меблі для дошкільних навчальних закладів Дарницького району м.Києва312 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
- Учасником не надана скан-копія оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності); - Учасник не надав скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності); - Учасником не надана скан-копія оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - Учасником не надана скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; - Учасник не надав електронну гарантію (банківську гарантію) що подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта на суму, що не відповідає вимогам п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на: ДСП, ДВП, МДФ клей, крайка ПВХ, фурнітуру, металеву трубу, порошкову фарбу, мийку, полімерні заглушки для отворів, що не відповідає вимогам п.2 Додатку №3 до тендерної документації; - Відсутня копія чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2018 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.7 Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.8 Додатку №3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надана скан-копія оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності); - Учасник не надав скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності); - Учасником не надана скан-копія оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - Учасником не надана скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; - Учасник не надав електронну гарантію (банківську гарантію) що подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта на суму, що не відповідає вимогам п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на: ДСП, ДВП, МДФ клей, крайка ПВХ, фурнітуру, металеву трубу, порошкову фарбу, мийку, полімерні заглушки для отворів, що не відповідає вимогам п.2 Додатку №3 до тендерної документації; - Відсутня копія чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2018 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.7 Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.8 Додатку №3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 2642326823 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 33, квартира 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Русанова Людмила |
Телефон | 380669512669,380669512669 |
Ел. пошта | rusanova_264232@meta.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42705894 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 94, офіс 105-АТ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Novator Servis |
Телефон | +380500284003 |
Ел. пошта | novatorservis.llc@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 276 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 липня, 14:48 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 1 380.50 UAH з ПДВ |
---|
Столи для їдальні загальноосвітніх навчальних закладів Дарницького району м.Києва118 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39140000-5, Меблі для дому |
- Учасником не надана скан-копія оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності); - Учасник не надав скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності); - Учасником не надана скан-копія оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - Учасником не надана скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; - Учасник не надав електронну гарантію (банківську гарантію) що подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта на суму, що не відповідає вимогам п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на: ДСП, ДВП, МДФ клей, крайка ПВХ, фурнітуру, металеву трубу, порошкову фарбу, мийку, полімерні заглушки для отворів, що не відповідає вимогам п.2 Додатку №3 до тендерної документації; - Відсутня копія чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2018 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.7 Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.8 Додатку №3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надана скан-копія оригіналу інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3 до тендерної документації підписані уповноваженою особою учасника та завірену печаткою учасника (за наявності); - Учасник не надав скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності); - Учасником не надана скан-копія оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - Учасником не надана скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; - Учасник не надав електронну гарантію (банківську гарантію) що подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта на суму, що не відповідає вимогам п.2 Розділу ІІІ тендерної документації; - Відсутні копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на: ДСП, ДВП, МДФ клей, крайка ПВХ, фурнітуру, металеву трубу, порошкову фарбу, мийку, полімерні заглушки для отворів, що не відповідає вимогам п.2 Додатку №3 до тендерної документації; - Відсутня копія чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2018 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.7 Додатку №3 до тендерної документації; - Учасник не надав копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 на виробництво меблів для спеціалізований кабінетів, виданого на виробника товару або учасника, що не відповідає вимогам п.8 Додатку №3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 2642326823 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 33, квартира 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Русанова Людмила |
Телефон | 380669512669,380669512669 |
Ел. пошта | rusanova_264232@meta.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42705894 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 94, офіс 105-АТ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Novator Servis |
Телефон | +380500284003 |
Ел. пошта | novatorservis.llc@gmail.com |
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Тройко Любов Миколаївна (Troyko Lubov) |
Ел. пошта | tender-uo@ukr.net |