На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
640 739.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. При розгляді документів, наданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНЖЕНЕР» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Форма «Тендерна пропозиція» (далі – Пропозиція) згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації не має повного переліку інформації, що вимагалась формою даного додатку до документації, а саме: Пункт 5, 10 не заповнено, не зазначено строку дії пропозиції. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. 2. Відсутні лист-згода на обробку персональних даних на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та листами-згодами від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в документах створених Учасником - відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. 3. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) наданий лише у сканованому вигляді. Умовами закупівлі було передбачено, що учасники надають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu. (*в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання КЕП). У складі пропозиції відсутні кошторисні документи у форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu та локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
-----
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. При розгляді документів, наданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНЖЕНЕР» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Форма «Тендерна пропозиція» (далі – Пропозиція) згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації не має повного переліку інформації, що вимагалась формою даного додатку до документації, а саме: Пункт 5, 10 не заповнено, не зазначено строку дії пропозиції. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. 2. Відсутні лист-згода на обробку персональних даних на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та листами-згодами від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в документах створених Учасником - відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. 3. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) наданий лише у сканованому вигляді. Умовами закупівлі було передбачено, що учасники надають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu. (*в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання КЕП). У складі пропозиції відсутні кошторисні документи у форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu та локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD.
Код ЄДРПОУ | 41320118 |
---|---|
Поштова адреса | 74600, Україна, Херсонська область, смт Горностаївка, вул. Торгова, буд 2, кор "а" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | шарко андрей |
Телефон | 380660490141,380660490141 |
Ел. пошта | pp-engineer@ukr.net |
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". При розгляді документів, наданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРЕМОГА» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Форма «Тендерна пропозиція» (далі – Пропозиція) згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації не має повного переліку інформації, що вимагалась формою даного додатку до документації, а саме: - Пункт 5 не заповнено повністю, відсутні інформація щодо «юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правова форма господарювання, дата утворення, місце реєстрації, вид(и) діяльності»; - Пункт 9 невірно визначено умови оплати; - Форма Додатку не дотримана, відсутні пункти 1, 2, 3, 5,6 після таблиці. Відповідно відсутня інформація щодо строку дії пропозиції. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. 2. Умовами закупівлі передбачено, що необхідно надати «документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується повною копією паспорту та ідентифікаційного коду разом з копією або оригіналом: протоколом (виписка/витяг з протоколу) засновників (рішення засновника) та наказом про призначення уповноваженої посадової особи учасника, або…» Відповідно до розгляду пропозиції у складі пропозиції учасника відсутній протоколом (виписка/витяг з протоколу) засновників (рішення засновника). 3. В складі пропозиції відсутній підписаний уповноваженою особою Учасника Додаток 3 до документації. Також відсутня довідка про згоду з Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) Замовника. 4. Відсутні у складі пропозиції: - оригінал довідки(ок) датована не раніше, ніж тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами; - копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) за останній звітний період з квитанцією (або відміткою) про його прийняття державним уповноваженим на те органом. 5. Відсутні лист-згода на обробку персональних даних на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та листами-згодами від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в документах створених Учасником - відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. 6. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) наданий лише у сканованому вигляді. Умовами закупівлі було передбачено, що учасники надають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu. (*в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання КЕП). У складі пропозиції відсутні кошторисні документи у форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu та локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) у форматі EXEL або WORD. 7. Учасником не подано в складі тендерної пропозиції письмове погодження з формальними помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції. 8. Учасник не надав гарантійний лист, щодо того, що ціну тендерної пропозиції визначено відповідно вимог на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та обладнання, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. 9. Не надано у складі пропозиції гарантійний лист щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з наступною інформацією: при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, роботи, що є предметом закупівлі, повинні відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам природоохоронного законодавства; охорона праці та техніка безпеки при виконанні робіт на об’єкті забезпечується відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам ДБН А.3.2-2-2009, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань; для забезпечення нормального стану навколишнього середовища учасник зобов’язується: своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних відходів; здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище будівельного сміття та відходів, які утворюються при проведенні робіт, визначених договірними зобов’язаннями щодо предмета закупівлі; на період будівництва розроблені учасником заходи та враховані вимоги щодо забезпечення робітників санітарно – побутовими приміщеннями; розроблені та враховані заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччі населення»; складування виробів, будівельних матеріалів передбачено (передбачається) в спеціально відведених місцях; відходи, які утворюються на будівельному майданчику, складуються у сміттєві контейнери і регулярно вивозяться по мірі накопичення на полігони ТПВ за окремим договором; не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт; під час експлуатації будівельних машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів; ощадливо використовувати воду та електроенергію; не порушувати екологічні права і законні інтереси селищної громади. 10. Тендерна пропозиція не містить гарантійний лист про надання протоколу погодження договірної ціни на момент укладання договору. 11. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано листа-згоди з інформацією про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною. 12. На вимогу надати «Копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку №3 до документації якщо діяльність не підлягає – учасник надає лист – пояснення в довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативно–правові підстави) на право займатися відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців)» Учасником надано лист-роз’яснення, але без зазначення обґрунтуванням та посиланням на нормативно–правові підстави щодо відсутності ліцензії на даний вид господарської діяльності. 13. Відсутній гарантійний лист в довільній формі щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
відсутність залучення субпідрядних організацій
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". При розгляді документів, наданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРЕМОГА» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Форма «Тендерна пропозиція» (далі – Пропозиція) згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації не має повного переліку інформації, що вимагалась формою даного додатку до документації, а саме: - Пункт 5 не заповнено повністю, відсутні інформація щодо «юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правова форма господарювання, дата утворення, місце реєстрації, вид(и) діяльності»; - Пункт 9 невірно визначено умови оплати; - Форма Додатку не дотримана, відсутні пункти 1, 2, 3, 5,6 після таблиці. Відповідно відсутня інформація щодо строку дії пропозиції. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. 2. Умовами закупівлі передбачено, що необхідно надати «документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується повною копією паспорту та ідентифікаційного коду разом з копією або оригіналом: протоколом (виписка/витяг з протоколу) засновників (рішення засновника) та наказом про призначення уповноваженої посадової особи учасника, або…» Відповідно до розгляду пропозиції у складі пропозиції учасника відсутній протоколом (виписка/витяг з протоколу) засновників (рішення засновника). 3. В складі пропозиції відсутній підписаний уповноваженою особою Учасника Додаток 3 до документації. Також відсутня довідка про згоду з Технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) Замовника. 4. Відсутні у складі пропозиції: - оригінал довідки(ок) датована не раніше, ніж тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківською(ими) установою(ами), у якій(их) обслуговується учасник, про наявність поточного рахунку та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами; - копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) за останній звітний період з квитанцією (або відміткою) про його прийняття державним уповноваженим на те органом. 5. Відсутні лист-згода на обробку персональних даних на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та листами-згодами від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в документах створених Учасником - відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. 6. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) наданий лише у сканованому вигляді. Умовами закупівлі було передбачено, що учасники надають розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ,,Правила визначення вартості будівництва”, розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu. (*в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання КЕП). У складі пропозиції відсутні кошторисні документи у форматі інформаційного блоку даних imd або bdsu та локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат тощо) у форматі EXEL або WORD. 7. Учасником не подано в складі тендерної пропозиції письмове погодження з формальними помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції. 8. Учасник не надав гарантійний лист, щодо того, що ціну тендерної пропозиції визначено відповідно вимог на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій та обладнання, якості будівельних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. 9. Не надано у складі пропозиції гарантійний лист щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля при виконанні робіт, що є предметом закупівлі з наступною інформацією: при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, роботи, що є предметом закупівлі, повинні відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам природоохоронного законодавства; охорона праці та техніка безпеки при виконанні робіт на об’єкті забезпечується відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам ДБН А.3.2-2-2009, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань; для забезпечення нормального стану навколишнього середовища учасник зобов’язується: своєчасно запобігати виникненню аварійних ситуацій; запобігати утворенню та зменшувати обсяги будівельних відходів; здійснювати збирання, складування та вивезення на звалище будівельного сміття та відходів, які утворюються при проведенні робіт, визначених договірними зобов’язаннями щодо предмета закупівлі; на період будівництва розроблені учасником заходи та враховані вимоги щодо забезпечення робітників санітарно – побутовими приміщеннями; розроблені та враховані заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччі населення»; складування виробів, будівельних матеріалів передбачено (передбачається) в спеціально відведених місцях; відходи, які утворюються на будівельному майданчику, складуються у сміттєві контейнери і регулярно вивозяться по мірі накопичення на полігони ТПВ за окремим договором; не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт; під час експлуатації будівельних машин і механізмів здійснювати заходи щодо зниження токсичності викидів; ощадливо використовувати воду та електроенергію; не порушувати екологічні права і законні інтереси селищної громади. 10. Тендерна пропозиція не містить гарантійний лист про надання протоколу погодження договірної ціни на момент укладання договору. 11. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано листа-згоди з інформацією про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною. 12. На вимогу надати «Копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку №3 до документації якщо діяльність не підлягає – учасник надає лист – пояснення в довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативно–правові підстави) на право займатися відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців)» Учасником надано лист-роз’яснення, але без зазначення обґрунтуванням та посиланням на нормативно–правові підстави щодо відсутності ліцензії на даний вид господарської діяльності. 13. Відсутній гарантійний лист в довільній формі щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення.
Код ЄДРПОУ | 31461673 |
---|---|
Поштова адреса | 74402, Україна, Херсонська область, селище міського типу Верхній Рогачик, ВУЛИЦЯ КІРОВА, будинок 214 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дадікян Гор Мігранович |
Телефон | +380661241205 |
Ел. пошта | ppperemoga@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-29-007716-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 640 739.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 203.70 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 липня, 16:48 |
Дата останніх змін | 6 серпня, 00:00 |
Аукціон |
16 липня, 16:10 Переглянути |
Початок аукціону: | 16 липня, 15:49 |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень їдальні та харчоблоку Ушкальського закладу повної загальної середньої освіти Верхньорогачицької селищної ради Каховського району Херсонської області за адресою: с.Ушкалка, вул.Резніченка, 102»1 робота Адреса поставки: 74402, Україна, Херсонська область, смт.Верхній Рогачик, вул.Центральна, 64 Строк: до 01.09.2021 16:48 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУ Верхньорогачицький центр по обслуговуванню закладів освіти Верхньорогачицької селищної ради Каховського району Херсонської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38417861 |
Поштова адреса | 74402, Україна, Херсонська область, смт Верхній Рогачик, вул. Центральна, 64 |
Ім'я |
Ніколащенко Олена Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380682907416 |
Ел. пошта | kyvrc.yuryst@ukr.net |