На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: медичні бланки
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 13545505 |
---|---|
Поштова адреса | 10008, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Шевченка, будинок 18А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Фещук |
Телефон | +380961027107 |
Ел. пошта | polis333@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-12-009177-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 51 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 510.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 серпня, 12:22 |
Рецептурний бланк з номером для пільгових категорій населення (медична документація ф-1)21000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Рецептурний бланк без номера (медична документація ф-1)1700 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Паспорт імунізації24930 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Картка профілактичних щеплень (форма 063/о)4800 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Довідка № _________ для одержання путівки на санаторно-курортне лікування (форма 070/о)4200 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Санаторно-курортна карта для дітей віком 0-17 років включно (форма 076/0)1700 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Санаторно-курортна карта (форма 072/о)5000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Направлення на медико-соціально-експертну комісію (МСЕК) (форма 088/о)6000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Витяг з постанови лікарської комісії17000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Витяг з постанови лікарської комісії (COVID-19)3000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Протокол ЦЛК Комісії15000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
План реабілітаційних заходів на 20 ___-20_____ рік № ________6000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Довідка № ______500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Довідка № _____ Тимчасової непрацездатності громадян, які шукають роботу і безробітних та Контрольний талон до довідки № _______ Тимчасової непрацездатності громадян, які шукають роботу і безробітних500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Довідка № ______ про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу I-IV рівнів акредитації, про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад та Контрольний талон до Довідки № _______4000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Витяг з постанови лікарської комісії200 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Медична довідка (лікарський консультаційний висновок) (форма 086/о)8400 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду (форма 086-1/о)20050 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Медична довідка на дитину, яка від'їжджає в дитячий заклад оздоровлення та відпочинку (форма 079/о)5000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення (форма 003-6/о)18300 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Інформована згода та оцінка стану здоров’я особи або дитини одним з батьків або іншим законним представником дитини на проведення щеплення або туберкулінодіагностики (форма № 063-2/о)39000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Листок призначень препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів хворим, які отримують лікування в стаціонарних або амбулаторних умовах, і виконання цих призначень (форма № 129-11/о)1650 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Карта результатів оглядів і обліку захворюваності пацієнта3000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
ІІІ. Відомості про щеплення9100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Листок профілактичного огляду11300 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Медична карта амбулаторного пацієнта (титульний аркуш)13600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
V. Строки тимчасової непрацездатності8100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Результат імунохроматографічного дослідження (CITO TEST) (форма № 498-2/о)21500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма 027/о)21600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Довідка № _____ про потребу дитини (дитини-інваліда) у домашньому догляду (форма № 080-1/о)3000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Висновок про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самобслуговуватися і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі (форма № 080-4/о)3000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Висновок про наявність когнітивних порушень у громадян похилого віку, унаслідок яких вони потребують надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі (форма 080-2/о)3000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Висновок про наявність когнітивних порушень у громадян похилого віку, унаслідок яких вони потребують надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі (форма 080-2/о)3000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне (орфанне) захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет І типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги (форма № 080-3/о)500 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41931754 |
Поштова адреса | 10020, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Визволення, буд. 1 |
Ім'я |
Наталя Матущак |
Телефон | +380976928663 |
Ел. пошта | n.matushchak@likar.center |