На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
44 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: лікарські засоби. Перелік знаходиться в додатку до закупівлі Перелік документів, що додаються: 1. Сертифікат якості на товар. 2. Реєстрація в Державному реєстрі оптово-відпускних цін на вироби медичного призначення (Витяг з реєстру). 3. Гарантійний лист постачальника щодо постачання запропонованого товару у кількості ,заявленій замовником, та належної якості. Додаткові умови: 1. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином . 2. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника. 3. Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам . 3. Термін придатності лікарських засобів – не менше 24 місяців від дати поставки. 4.Термін дії договору – до 31.12.2017 року, або до повного його виконання. 5. Поставка - протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді), в кількості, заявленій замовником. 6. Місце поставки товару: 02098, м. Київ, проспект П.Тичини,12. 7. Умови поставки товарів: доставка товарів, завантажувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника. 8. Оплата здійснюється по факту поставки продукції.
Ідентифікаційний номер | UA-2017-07-04-001534-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 44 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 440.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 липня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 11 липня, 10:04 |
лікарські засоби. Перелік знаходиться в додатку до закупівлі Перелік документів, що додаються: 1. Сертифікат якості на товар. 2. Реєстрація в Державному реєстрі оптово-відпускних цін на вироби медичного призначення (Витяг з реєстру). 3. Гарантійний лист постачальника щодо постачання запропонованого товару у кількості ,заявленій замовником, та належної якості. Додаткові умови: 1. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином . 2. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника. 3. Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам . 3. Термін придатності лікарських засобів – не менше 24 місяців від дати поставки. 4.Термін дії договору – до 31.12.2017 року, або до повного його виконання. 5. Поставка - протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді), в кількості, заявленій замовником. 6. Місце поставки товару: 02098, м. Київ, проспект П.Тичини,12. 7. Умови поставки товарів: доставка товарів, завантажувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника. 8. Оплата здійснюється по факту поставки продукції.762 пачка Адреса поставки: 02098, Україна, Київська область, Київ, пр-т П.Тичини,12 Строк: до 31.12.2017 00:12 Код ДК 021:2015: 33690000-3, Лікарські засоби різні |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125763 |
Поштова адреса | 02098, Україна, Київська область, Київ, пр-т П.Тичини,12 |
Ім'я |
Адаменко Лілія Василівна |
Телефон | 380445509518 |
Ел. пошта | kdcdplan@ukr.net |