На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 576 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
800 тонна
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відбір по закупівлі в рамковій угоді
Неуспішна
Approved by the decision of the tender committee branch "Passenger company" JSC "Ukrzaliznytsia" "15" July 2021 INVITATION submit proposals for concluding a procurement contract under a framework agreement 1. Name and location of the customer / customers, in the interests of which the procurement is carried out under the framework agreement (in case of procurement of CPB in the interests of customers): SIMON PETLURI STREET, house 21 A, code - 41022900; customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4 of Part 1 of Art.2 of the Law "On Public Procurement" 2. Name of the subject of procurement: DK 021: 2015: 09110000-3 - Solid fuel (Coal brand DG (13-100)) 3. Quantity of goods or quantity (volume) of provision of services (in terms of customers in the case of procurement of CPB in the interests of customers): 800tons. 4. Place of delivery of goods or provision of services (in terms of customers in the case of procurement of CPB in the interests of customers): Production subdivision Passenger car depot Odessa-Main station of the branch "Passenger company" of JSC "Ukrzaliznytsia"; Odessa, street Srednefontanskaya, 26; enterprise code - 9838; code of the payer of the tariff and additional fees - 6804814; USREOU code-41022900/157; station code - 400201 5. Term of delivery of goods or provision of services: Term of delivery of Goods - 30 calendar days from the date of receipt by the Supplier of the relevant Order - in accordance with the terms of the contract 6. Unit of measurement of goods or services (similar to the unit of measurement specified in the framework agreement): T. (ton) 7. Price for goods (services), which is calculated automatically by the electronic system as the product of the unit price for each winning participant, specified by him in the information on the unit price, and the quantity (volume) of goods (services) for which (which ) it is planned to conclude a contract: it is calculated automatically by the electronic system. 8. Deadline for submission of proposals and their validity period: 23.07.2021 10:00, validity period of the proposal within 90 days from the date of the deadline for submission of proposals. 9. Data on securing the performance of the contract (if it is provided in the framework agreement): Amount, type, term and conditions of granting, return and non-refund of securing the performance of the procurement contract According to Art. 27 of the Law "On Public Procurement" and under the conditions provided for in this tender documentation, the Customer requires the successful bidder to submit no later than the date of the procurement contract to ensure performance of the contract (bank guarantee) in the amount of 5% of the procurement contract. Enforcement of the contract is provided by the Bidders in the form of the original guarantee: - guarantees of fulfillment of the Participant’s obligations to pay security for the performance of the agreement, the guarantor of which is the banking institution. All the necessary details for the issuance of the guarantee, the term and conditions of provision, specified in Annex № 1 and, accordingly, the terms of the contract. 4.2. The Customer returns the security for the performance of the procurement contract: 1) after the winner has performed the procurement procedure of the procurement contract; 2) by a court decision on the return of the security of the contract in case of recognition of the results of the procurement procedure as invalid or the procurement contract as null and void; 3) in the cases provided for in Art. 43 of the Law; 4) in accordance with the conditions specified in the procurement contract, but not later than within five banking days from the date of occurrence of these circumstances.
Опис закупівлі: Затверджено рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» «15» липня 2021 р ЗАПРОШЕННЯ подати пропозиції щодо укладення договору про закупівлю за рамковою угодою 1. Найменування та місцезнаходження замовника/замовників, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою (у разі здійснення закупівлі ЦЗО в інтересах замовників): ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) 3. Кількість товарів чи кількість (обсяг) надання послуг (у розрізі замовників у разі здійснення закупівлі ЦЗО в інтересах замовників): 800 т. 4. Місце поставки товарів чи надання послуг (у розрізі замовників у разі здійснення закупівлі ЦЗО в інтересах замовників): Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо станція Одеса-Головна філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»; м. Одеса, вул. Середньофонтанська, 26; код підприємства – 9838; код платника тарифу та додатковихзборів – 6804814; Код ЄДРПОУ-41022900/157; код станції – 400201 5. Строк поставки товарів чи надання послуг: Строк поставки Товару –30 календарних днів з дати отримання Постачальником відповідної Рознарядки – відповідно умов договору 6. Одиниця виміру товарів або послуг (аналогічна одиниці виміру, зазначеній у рамковій угоді): т. (тонна) 7. Ціна за товари (послуги), яка розраховується автоматично електронною системою як добуток ціни за одиницю для кожного учасника-переможця, зазначеної ним в інформації про ціну за одиницю, та кількості (об’єму) товару (послуги), на яку (який) планується укласти договір:розраховується автоматично електронною системою. 8. Кінцевий строк подання пропозицій та строк їх дії: 23.07.2021 10:00, строк дії пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції. 9. Дані про забезпечення виконання договору (якщо це передбачено в рамковій угоді): Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії, строк та умови надання, зазначені в Додатку № 1 та відповідно умов договору. 4.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених ст. 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 4.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-16-004088-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період запрошень | до 18 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 23 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 31 серпня, 08:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 576 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 липня, 12:57 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 880.00 UAH без ПДВ |
---|
800 тонна
Адреса поставки: Україна, Згідно з документацією
Строк: до 31.12.2021 00:00
Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо
1) Протоколом № 130-23/07/21 від 26.07.2021 р. прийнято рішення визнати ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, проте протягом 10 днів учасником не надано забезпечення виконання договору в зв’язку з чим договір укласти неможливо. В зв’язку з зазначеним керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.». 1) Відхилити пропозицію ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.»
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Протоколом № 130-23/07/21 від 26.07.2021 р. прийнято рішення визнати ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, проте протягом 10 днів учасником не надано забезпечення виконання договору в зв’язку з чим договір укласти неможливо. В зв’язку з зазначеним керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.». 1) Відхилити пропозицію ТОВ "ТАВРІЙСЬКИЙ АЛЬЯНС" керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.»
Код ЄДРПОУ | 35536333 |
---|---|
Поштова адреса | 08133, Україна, Київська область, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 14, офіс 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Сергей |
Телефон | +380673298999 |
Ел. пошта | tavraliance@gmail.com |
1) Протоколом № 135-18/08/21 від 12.08.2021 р. прийнято рішення визнати ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, проте протягом 10 днів учасником не надано забезпечення виконання договору в зв’язку з чим договір укласти неможливо. В зв’язку з зазначеним керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.». 1) Відхилити пропозицію ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО" керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.». Відбір відмінено на підставі п. 3 ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Протоколом № 135-18/08/21 від 12.08.2021 р. прийнято рішення визнати ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, проте протягом 10 днів учасником не надано забезпечення виконання договору в зв’язку з чим договір укласти неможливо. В зв’язку з зазначеним керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.». 1) Відхилити пропозицію ТОВ "АЛЬЯНСПРОМЕНЕРГО" керуючись п. 4.6 рамкової угоди та п. 2 розділу VII особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.09.2017 № 1372 пропозиція підлягає відхиленню – «У разі відмови переможця відбору, конкурентного відбору від підписання договору про закупівлю за рамковою угодою або неукладення договору про закупівлю за рамковою угодою замовник/ЦЗО відхиляє пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії пропозиції яких ще не минув.». Відбір відмінено на підставі п. 3 ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом».
Код ЄДРПОУ | 41969437 |
---|---|
Поштова адреса | 01034, Україна, Київська область, Київ, вул. Рейтарська буд. 17, корпус 14-А, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Григор'єва Ольга Олександрівна |
Телефон | +380505974452 |
Ел. пошта | info.aliancepromenergo@ukr.net |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку |
Телефон | +380443097353 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |