На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
137 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За вимогами оголошення учасники повинні надати «Гарантійний лист щодо дотримання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - За вимогами оголошення учасники повинні надати «Витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей харчових продуктів стосовно приміщень та автотранспорту». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати: «Сертифікат на систему управління якістю; Сертифікат на систему менеджменту безпечності харчових продуктів; Документи, які підтверджують право власності або право користування матеріально-технічною базою, необхідною для здійснення закупівлі (складські приміщення, виробничі цеха, сховища, автотранспорт тощо) – Учасник надав тільки Договір суборенди нежитлового приміщення №021/02 від 22 лютого 2021 року. Вимоги не виконані. - За вимогами оголошення учасники повинні надати: Документи про проходження санітарної обробки автомобільного транспорту (копія договору з виконавцем на проведення робіт на 2021 рік, копії актів виконаних робіт, підписані не раніше 2021 року) або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень Учасника з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2021 рік) та акти наданих послуг, підписані не раніше 2021 року або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Ні підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам надати Довідку у довільній формі із заповненою таблицею (Таблиця 1); Комерційну пропозицію запропонованого предмету закупівлі, за формою відповідно до Додатка № 1 до цього оголошення; Підписаний проект договору, у відповідності до Додатка №2 до цього оголошення (на підтвердження згоди з усіма умовами договору)». Учасник не надав жодного документа. Вимога не виконана
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За вимогами оголошення учасники повинні надати «Гарантійний лист щодо дотримання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати «Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - За вимогами оголошення учасники повинні надати «Витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей харчових продуктів стосовно приміщень та автотранспорту». Учасник не надав документ. Вимога не виконана. - У відповідності до оголошення учасники повинні надати: «Сертифікат на систему управління якістю; Сертифікат на систему менеджменту безпечності харчових продуктів; Документи, які підтверджують право власності або право користування матеріально-технічною базою, необхідною для здійснення закупівлі (складські приміщення, виробничі цеха, сховища, автотранспорт тощо) – Учасник надав тільки Договір суборенди нежитлового приміщення №021/02 від 22 лютого 2021 року. Вимоги не виконані. - За вимогами оголошення учасники повинні надати: Документи про проходження санітарної обробки автомобільного транспорту (копія договору з виконавцем на проведення робіт на 2021 рік, копії актів виконаних робіт, підписані не раніше 2021 року) або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень Учасника з установами, які мають право на проведення таких робіт (на 2021 рік) та акти наданих послуг, підписані не раніше 2021 року або документи, які підтверджують проведення санітарної обробки власними силами: наказ, інструкції, тощо. На підтвердження надати акти про проведення санітарної обробки власними силами, підписані не раніше 2021 року; Ні підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам надати Довідку у довільній формі із заповненою таблицею (Таблиця 1); Комерційну пропозицію запропонованого предмету закупівлі, за формою відповідно до Додатка № 1 до цього оголошення; Підписаний проект договору, у відповідності до Додатка №2 до цього оголошення (на підтвердження згоди з усіма умовами договору)». Учасник не надав жодного документа. Вимога не виконана
Код ЄДРПОУ | 42942510 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 67, корпус 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вера Бойцова |
Телефон | +380663197147 |
Ел. пошта | vinagrotender@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34200887 |
---|---|
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, 26400, Кіровоградська обл.,Благовіщенський район, м. Благовіщенське,вул. Гагаріна, 7 кв.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Назаренко |
Телефон | 3800442235593 |
Ел. пошта | NNN-SSS-VVV@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-19-002970-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 137 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 687.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 липня, 01:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 липня, 01:00 |
Дата останніх змін | 3 серпня, 14:32 |
Аукціон |
29 липня, 14:03 Переглянути |
Макаронні вироби (ДК 021:2015: 15851100-9 Макаронні вироби сирі (макарони))5500 кілограм Адреса поставки: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15850000-1, Макаронні вироби |
Оплата здійснюється Замовником на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00184945 |
Поштова адреса | 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Ім'я |
Ахтирцева Альона |
Телефон | 380672986459 |
Ел. пошта | akkrandjamena@ukr.net |