На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
30 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 30 серпня, 00:02
Опис
Відсутність подальшої потреби у закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-20-002046-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 375.39 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | у січні 2021 р. виникла необхідність закупівлі господарчих товарів 15 найменувань 28.01.2021 р. уповноважена особа в системі електронних закупівель було оголошено допорогову закупівлю за предметом 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. В результаті кваліфікації переможцем було визнано ФОП НОВОСАД ОКСАНА ВАСИЛІВНА, з яким 24.02.2021р. було укладено договір поставки. Під час підготовки навчальних закладів до нового навчального року було прийнято рішення про необхідність у додатковій закупівлі господарчих товарів. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922 (із змінами)(далі Закон), а саме п.5 ч.2 ст. 40 переговорна процедура застосовується як виняток у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю", було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру для закупівлі господарчих товарів та провести переговори з ФОП «НОВОСАД ОКСАНА ВАСИЛІВНА" |
Дата останніх змін | 30 серпня, 00:02 |
---|
Дротянка металічна 1шт в уп.74 штука Адреса поставки: 44453, Україна, Волинська область, с. Смідин, вул. Грушевського,9 Строк: до 31.12.2021 12:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Губка для посуду 10шт49 стопа паперу Адреса поставки: 44453, Україна, Волинська область, с. Смідин, вул. Грушевського,9 Строк: до 31.12.2021 12:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Пакети для сміття 35л 100шт125 стопа паперу Адреса поставки: 44453, Україна, Волинська область, с. Смідин, вул. Грушевського,9 Строк: до 31.12.2021 12:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Пакети для сміття 60л.10шт130 стопа паперу Адреса поставки: 44453, Україна, Волинська область, с. Смідин, вул. Грушевського,9 Строк: до 31.12.2021 12:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Туалетний папір1725 доза Адреса поставки: 44453, Україна, Волинська область, с. Смідин, вул. Грушевського,9 Строк: до 31.12.2021 12:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Щітка для унітазу9 штука Адреса поставки: 44453, Україна, Волинська область, с. Смідин, вул. Грушевського,9 Строк: до 31.12.2021 12:41 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Смідинська СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04332880 |
Поштова адреса | 44453, Україна, Волинська область, село, вул. Грушевського 9. с. Смідин Старовижівського р-ну. Волинської обл. |
Ім'я |
Крук Олена Василівна ( ) |
Телефон | +380334697464 |
Ел. пошта | smidynska@gmail.com |