На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39728047 |
---|---|
Поштова адреса | 01135, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АНДРЮЩЕНКА ГРИГОРІЯ, будинок 4-Д, офіс 92 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Турченяк |
Телефон | +380504225500 |
Ел. пошта | office@aau.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-21-008893-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 375 723.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 133 757.23 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 401 271.70 UAH |
Період уточнень | до 28 липня, 16:28 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 серпня, 16:28 |
Дата останніх змін | 27 серпня, 14:45 |
Витратні матеріали та комплектуючі до обладнання «Stopple»1 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.02.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44163000-0, Труби та арматура |
Або Покупець здійснює авансовий платіж у розмірі ___________ відсотків від ціни Договору, що складає ___________________ (__________________) гривень ___ коп., крім того ПДВ ___________________ (__________________) гривень ___ коп.., всього ___________________ (__________________) гривень ___ коп. протягом ____ (___________) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналів належним чином оформленого рахунку та безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу, вимоги до якої зазначені в Додатку №3 до Договору, на суму авансу у розмірі ________________ (___________________) гривень ____ коп. Умови оплати пропонуються учасником закупівлі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "Укрхімтрансаміак" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31517060 |
Поштова адреса | 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Ім'я |
Марія Лук'янчикова |
Телефон | +380444998381 |
Ел. пошта | tender@transammiak.com.ua |