На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
219 360.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Не надано довідку, що надається відповідно до частини 3 статті 22 Закону та передбачена в Додатку 2 до тендерної документації в пункті 5 переліку інших документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, довільної форми з підтвердженням інформації про відсутність застосування до юридичної особи – Учасника заходів кримінально – правового характеру відповідно до Кримінального кодексу України. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону виправлення даної невідповідності не можливе.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Не надано довідку, що надається відповідно до частини 3 статті 22 Закону та передбачена в Додатку 2 до тендерної документації в пункті 5 переліку інших документів, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, довільної форми з підтвердженням інформації про відсутність застосування до юридичної особи – Учасника заходів кримінально – правового характеру відповідно до Кримінального кодексу України. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону виправлення даної невідповідності не можливе.
Код ЄДРПОУ | 34774790 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днепропетровск, вул.Героїв Сталінграду,8а,кв.55 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Карпуленко |
Телефон | +380675635551,+380567945234 |
Ел. пошта | art.pro@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37276566 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Тверська, буд.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гентеш Ірина Григоріївна |
Телефон | 380666328142 |
Ел. пошта | Garant-2010@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-23-001276-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 219 360.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 096.80 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 5 484.00 UAH |
Період уточнень | до 30 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 вересня, 14:54 |
Аукціон |
9 серпня, 14:31 Переглянути |
Картопля продовольча свіжа12500 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля |
Горох880 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля |
Розрахунки проводяться за фактично поставлений товар згідно накладних протягом 14 календарних днів шляхом перерахування Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника бюджетних коштів в розмірі 100%. Розрахунки здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі після отримання товару на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43919587 |
Поштова адреса | 52030, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Обухівка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 35 |
Ім'я |
Кошель Зоя |
Телефон | 380976225204 |
Ел. пошта | fesc_obuhrada@ukr.net |