На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
99 952.91 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: гідно Додатків № 5, № 6 вимог до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Учасник закупівлі не виконав вимогу пункту № 1.1.1 таблиці № 1 додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасником не завантажено копію договору з додатками до нього, які містять перелік наданих послуг, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп.1.1. цього Додатку. 2. Зазначений в завантаженій учасником довідці про виконання аналогічних договорів від 15.08.2021 № 210815-1 укладений з ПрАТ «Укргідроенерго» договір від 20.03.202 № 176Б/2020 не містить послуг з очищення дренажної системи, а тому не є аналогічним за предметом закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Учасник закупівлі не виконав вимогу пункту № 1.1.1 таблиці № 1 додатка № 1 вимог до предмета закупівлі, а саме: учасником не завантажено копію договору з додатками до нього, які містять перелік наданих послуг, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп.1.1. цього Додатку. 2. Зазначений в завантаженій учасником довідці про виконання аналогічних договорів від 15.08.2021 № 210815-1 укладений з ПрАТ «Укргідроенерго» договір від 20.03.202 № 176Б/2020 не містить послуг з очищення дренажної системи, а тому не є аналогічним за предметом закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 33134363 |
---|---|
Поштова адреса | 69006, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПРОМЕНЕВА, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Васильович Радченко |
Телефон | +380953200288 |
Ел. пошта | 323004@i.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: узасником надана тверда договірна ціна замість динамічної, а також не надано інформаційну модель «imd», договірної ціни у програмному комплексі. 2. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.6 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: - не надано розрахунок розміру кошторисної заробітної плати згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196); - «розгорнутий розрахунок загальновиробничих витрат» з розрахунками показників І та ІІІ блоків згідно змін та доповнень до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, додаток Б, В. Також не надано бухгалтерську довідку відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3.3: При наявності витрат на оплату 5 днів тимчасової непрацездатності та допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності також надати бухгалтерську довідку. 3. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.5 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: не надано розрахунок кошторисного прибутку визначений згідно змін та доповнень до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, додаток Е. 4. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.6 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: не надано розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій прийняти згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, додаток Д. 5. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.2.3 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: не надано аналіз цін у вигляді порівняльної таблиці, складеній в довільній формі з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції) на орендовані машини та механізми. 6. Згідно технічного завдання в Розділі будівельні машини і механізми вказано механізм СН233-202-П1 - Установка "Крок" кількість - 623,0 маш.-год.. Участником проведено замінну механізму на СН201-101-П Краз -65101 з насосною установкою НЦ-320 та збільшення маш. год 638,0 без надання технічних та економічних розрахунків.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: узасником надана тверда договірна ціна замість динамічної, а також не надано інформаційну модель «imd», договірної ціни у програмному комплексі. 2. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.6 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: - не надано розрахунок розміру кошторисної заробітної плати згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати (за підписом головного бухгалтера), який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» з урахуванням змін (наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196); - «розгорнутий розрахунок загальновиробничих витрат» з розрахунками показників І та ІІІ блоків згідно змін та доповнень до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, додаток Б, В. Також не надано бухгалтерську довідку відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 п. 4.3.3: При наявності витрат на оплату 5 днів тимчасової непрацездатності та допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності також надати бухгалтерську довідку. 3. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.5 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: не надано розрахунок кошторисного прибутку визначений згідно змін та доповнень до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, додаток Е. 4. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.6 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: не надано розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій прийняти згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, додаток Д. 5. Учасник закупівлі не виконав умови п. 6.2.3 Таблиці №1 Додатка №1 вимог до предмета закупівлі, а саме: не надано аналіз цін у вигляді порівняльної таблиці, складеній в довільній формі з обов’язковими додатками (двох або більше постачальників) на підставі яких проведено даний аналіз (рахунки, комерційні пропозиції) на орендовані машини та механізми. 6. Згідно технічного завдання в Розділі будівельні машини і механізми вказано механізм СН233-202-П1 - Установка "Крок" кількість - 623,0 маш.-год.. Участником проведено замінну механізму на СН201-101-П Краз -65101 з насосною установкою НЦ-320 та збільшення маш. год 638,0 без надання технічних та економічних розрахунків.
Код ЄДРПОУ | 43172159 |
---|---|
Поштова адреса | 49044, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАТОРЖИНСЬКОГО, будинок 13/7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Кірпіченков |
Телефон | +380673881209 |
Ел. пошта | megamarket.service2019@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-26-004608-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 99 952.91 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 999.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 30 липня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 серпня, 09:00 |
Дата останніх змін | 4 вересня, 00:01 |
Аукціон |
18 серпня, 15:42 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 серпня, 15:19 |
Послуги з очищення дренажної системи ГЕС-1 філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"1 послуга Адреса поставки: 69096, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, бульвар Вінтера, 1, філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90470000-2, Послуги з чищення каналізаційних колекторів |
Розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Якщо Підрядник не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, Вишгород, м. Вишгород |
Ім'я |
Даниленко Зоряна Василівна |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |