На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 253 360.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Підстава відхилення: абзац 3 пункт 3 частини 1 ст. 31 Закону - переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме: Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог додатку 2 тендерної документації, Переможець надає: 1. Скан-копію оригіналу документу (або електронного документу, зокрема отриманого через «Електронний кабінет»), який виданий уповноваженим органом, установою чи організацією про відсутність незнятої або непогашеної судимості, що зокрема підтверджує інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 2. У разі якщо у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не з’явиться інформація, що є доступною в електронній системі закупівель з технічних або інших причин, переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає: скан-копію оригіналу довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату надання документів переможцем АБО довідку уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату надання документів переможцем з «Електронного кабінету платника». (Якщо учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством, то учасником резидентом має бути додано договір з уповноваженим органом про розстрочення і відстрочення заборгованості, а учасник нерезидент має надати документ, що підтверджує таке розстрочення і відстрочення у порядку передбаченому для країни реєстрації такого учасника.) 3. Довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що проводить процедуру закупівлі, що не призвело до його дострокового розірвання, і було не застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Останній день для надання документів є 29 серпня 2021 року. Станом на 30 серпня 2021 року такі документи учасником-переможцем не надано.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до виконання робіт (послуг) « 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Канальної (від вул. Доманинської до вул. Оноківської)» не планується
Підстава відхилення: абзац 3 пункт 3 частини 1 ст. 31 Закону - переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме: Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог додатку 2 тендерної документації, Переможець надає: 1. Скан-копію оригіналу документу (або електронного документу, зокрема отриманого через «Електронний кабінет»), який виданий уповноваженим органом, установою чи організацією про відсутність незнятої або непогашеної судимості, що зокрема підтверджує інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 2. У разі якщо у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не з’явиться інформація, що є доступною в електронній системі закупівель з технічних або інших причин, переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає: скан-копію оригіналу довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату надання документів переможцем АБО довідку уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є дійсною на дату надання документів переможцем з «Електронного кабінету платника». (Якщо учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством, то учасником резидентом має бути додано договір з уповноваженим органом про розстрочення і відстрочення заборгованості, а учасник нерезидент має надати документ, що підтверджує таке розстрочення і відстрочення у порядку передбаченому для країни реєстрації такого учасника.) 3. Довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що проводить процедуру закупівлі, що не призвело до його дострокового розірвання, і було не застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Останній день для надання документів є 29 серпня 2021 року. Станом на 30 серпня 2021 року такі документи учасником-переможцем не надано.
Код ЄДРПОУ | 40121960 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, с. Петропавлівська Борщагівка, вулиця Львівська, будинок 3, офіс 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давтян Емма Айрапетівна |
Телефон | 380974294667 |
Ел. пошта | mishem@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстава відхилення: абзац 6 пункту 1 частини 1 - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 30 серпня 2021 року замовником направлено учаснику ТОВ "Агрошляхбуд-М", (03580280) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля - UA-2021-07-27-000776-a відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». У повідомленні зазначено перелік виявлених невідповідностей, а саме: 1.1. Наданий аналогічний договір від 18 червня 2018 року №63БР/2018р. не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації, так як наданий вищезазначений договір укладений не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 1.2. У складі пропозиції відсутні Копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період або Копія Повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) на штатних працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 1.3. Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які не відповідають вимогам тендерної документації тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 1.4. Аналогічні договори від 18 червня 2018 року №63БР/2018р., від 07 жовтня 2019 року №65, від 15.04.2020 року №40 надані не в повному обсязі – відсутні договірні ціни, які є невід’ємним додатком до договору. 1.5. Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором не містить інформацію про контактних осіб; 1.6. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративного(их) та виробничого(их) приміщень, не містить інформації щодо їх найменування за призначенням та площі; 1.7. У Довідці учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративного(их) та виробничого(их) приміщень, інформація про документ, підтверджуючий приналежність не відповідає наданим підтверджуючим документам (номери свідоцтв про реєстрацію ТЗ). Окрім того, було зазначено перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Надати належні документи відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації. Учасником було завантажено документи, при цьому не було виправлено усі помилки, які були зазначені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (пункт 1.5), зокрема не виправлено невідповідність у довідці учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором, довідка - не містить інформацію про контактних осіб Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ "Агрошляхбуд-М", (03580280) не були виправлені усі невідповідності передбачені у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей від 30.08.2021 року.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Субпідрядники не залучаються
Підстава відхилення: абзац 6 пункту 1 частини 1 - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 30 серпня 2021 року замовником направлено учаснику ТОВ "Агрошляхбуд-М", (03580280) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля - UA-2021-07-27-000776-a відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». У повідомленні зазначено перелік виявлених невідповідностей, а саме: 1.1. Наданий аналогічний договір від 18 червня 2018 року №63БР/2018р. не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації, так як наданий вищезазначений договір укладений не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 1.2. У складі пропозиції відсутні Копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період або Копія Повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) на штатних працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 1.3. Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які не відповідають вимогам тендерної документації тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 1.4. Аналогічні договори від 18 червня 2018 року №63БР/2018р., від 07 жовтня 2019 року №65, від 15.04.2020 року №40 надані не в повному обсязі – відсутні договірні ціни, які є невід’ємним додатком до договору. 1.5. Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором не містить інформацію про контактних осіб; 1.6. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративного(их) та виробничого(их) приміщень, не містить інформації щодо їх найменування за призначенням та площі; 1.7. У Довідці учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається перелік адміністративного(их) та виробничого(их) приміщень, інформація про документ, підтверджуючий приналежність не відповідає наданим підтверджуючим документам (номери свідоцтв про реєстрацію ТЗ). Окрім того, було зазначено перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Надати належні документи відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації. Учасником було завантажено документи, при цьому не було виправлено усі помилки, які були зазначені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (пункт 1.5), зокрема не виправлено невідповідність у довідці учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором, довідка - не містить інформацію про контактних осіб Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ "Агрошляхбуд-М", (03580280) не були виправлені усі невідповідності передбачені у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей від 30.08.2021 року.
Код ЄДРПОУ | 03580280 |
---|---|
Поштова адреса | 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Івана Франка бічна б/н |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бізіля Михайло Васильович |
Телефон | +380504321264 |
Ел. пошта | Asfalt.Mukachevo@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучаємо
Код ЄДРПОУ | 38533329 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Гранітна, будинок 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сас Людмила Степанівна |
Телефон | 380990417875 |
Ел. пошта | euroinvestbuh@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-27-000776-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 253 360.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 16 266.80 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 16 266.00 UAH |
Період уточнень | до 2 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 серпня, 14:00 |
Дата останніх змін | 15 вересня, 14:27 |
Аукціон |
13 серпня, 15:47 Переглянути |
Капітальний ремонт вул. Канальної (від вул. Доманинської до вул. Оноківської) в м. Ужгород1 робота Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Канальна Строк: до 01.12.2021 11:33 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону, Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Капітальний ремонт вул. Канальної (від вул. Доманинської до вул. Оноківської) в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): вид – електронна банківська гарантія (гарантія), умови надання – відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Інша інформація: вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги; застосовані критерії оцінки – ціна; повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону, Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: (Капітальний ремонт вул. Канальної (від вул. Доманинської до вул. Оноківської) в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): вид – електронна банківська гарантія (гарантія), умови надання – відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Інша інформація: вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги; застосовані критерії оцінки – ціна; повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36541721 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Ім'я |
Геба Ірина Миколаївна (Heba Iryna Mykolayivna) |
Телефон | +380312614190 |
Ел. пошта | dmg.prozorro@gmail.com |