На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: Послуги з виготовлення промо-роликів та мультфільму для дітей для реалізації проєкту «Circular-based waste management» («Управління відходами на основі замкненого циклу»). • ДК 021:2015 - 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2021. • Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 140 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 02.08.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 05.08.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 700,00 грн. (0,5%). 14.Інша інформація: І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Розрахунок ціни пропозиції, виконаний у виді договірної ціни, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків. • Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію. • Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку№ 1 до оголошення). • На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати: - договір(и), з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору; - акти виконаних робіт у повному обсязі., або інші документи, підтверджуючі факт виконання договору. * аналогічним договором вважається договір по виготовленню відеопродукту. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати розрахунок ціни пропозиції, виконаний у виді договірної ціни, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІКС ДВА» надана цінова пропозиція, яка не відповідає вимогам оголошення
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати розрахунок ціни пропозиції, виконаний у виді договірної ціни, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІКС ДВА» надана цінова пропозиція, яка не відповідає вимогам оголошення
Код ЄДРПОУ | 43750120 |
---|---|
Поштова адреса | 73003, Україна, Херсонська область, Херсон, 73003, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ МОРСЬКА, будинок 2, квартира 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Микола Харитонов |
Телефон | 380501611053 |
Ел. пошта | kharitonov.nikolay2017@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати розрахунок ціни пропозиції, виконаний у виді договірної ціни, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків. В складі пропозиції ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ВІДІКОН» надана тендерна пропозиція, яка не відповідає вимогам оголошення. Також, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до оголошення). В складі пропозиції ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ВІДІКОН» наданий лише лист-згода з умовами проекту договору про закупівлю, погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до оголошення) у складі пропозиції відсутній, що не відповідає вимогам оголошення
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати розрахунок ціни пропозиції, виконаний у виді договірної ціни, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків. В складі пропозиції ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ВІДІКОН» надана тендерна пропозиція, яка не відповідає вимогам оголошення. Також, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до оголошення). В складі пропозиції ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ «ВІДІКОН» наданий лише лист-згода з умовами проекту договору про закупівлю, погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до оголошення) у складі пропозиції відсутній, що не відповідає вимогам оголошення
Код ЄДРПОУ | 21107661 |
---|---|
Поштова адреса | 40024, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Беркут |
Телефон | +380504958588 |
Ел. пошта | vidikon.trk@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. В складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЦОВА ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА надані документи, а саме: Акт здачі-приймання наданих послуг №009-20210618 від 18 червня 2021 р. по Договору №2021/0308, Договір №2021/0308 про виконання робіт від 11.03.2021р., АКТ № 1 приймання-передачі наданих послуг до Договору про надання послуг з виробництва творчого проєкту «Голоси Донбасу» від 06 травня 2021 року №2-32/19, ДОГОВІР про надання послуг з виробництва творчого проєкту «Голоси Донбасу», АКТ ЗДАЧІ-ПРИЙНЯТТЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ №007-20200430 від 30 квітня 2020 р. по Договору No20200101, Договір про надання послуг №20200101 «16» січня 2020 року, які не відповідають вимогам оголошення
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. В складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЦОВА ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА надані документи, а саме: Акт здачі-приймання наданих послуг №009-20210618 від 18 червня 2021 р. по Договору №2021/0308, Договір №2021/0308 про виконання робіт від 11.03.2021р., АКТ № 1 приймання-передачі наданих послуг до Договору про надання послуг з виробництва творчого проєкту «Голоси Донбасу» від 06 травня 2021 року №2-32/19, ДОГОВІР про надання послуг з виробництва творчого проєкту «Голоси Донбасу», АКТ ЗДАЧІ-ПРИЙНЯТТЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ №007-20200430 від 30 квітня 2020 р. по Договору No20200101, Договір про надання послуг №20200101 «16» січня 2020 року, які не відповідають вимогам оголошення
Код ЄДРПОУ | 2106704180 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, 04080, м.Київ, ВУЛИЦЯ ФРУНЗЕ, будинок 124, квартира 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Production Friedrichstrasse |
Телефон | 380667781785 |
Ел. пошта | FSTRASSEPRODUCTION@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-27-009969-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 140 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 серпня, 00:02 |
Аукціон |
5 серпня, 15:53 Переглянути |
Початок аукціону: | 5 серпня, 15:24 |
Послуги з виготовлення промо-роликів та мультфільму для дітей для реалізації проєкту «Circular-based waste management» («Управління відходами на основі замкненого циклу»)2 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 92110000-5, Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги |
Послуги з виготовлення промо-роликів2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 92110000-5, Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги |
Послуги з виготовлення мультфільму для дітей1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.11.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 92111000-2, Послуги з виробництва кіно- та відеопродукції |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |