На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 497 492.36 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Пакети мережевого програмного забезпечення за кодом ДК 021:2015 48210000-3 (Послуги з активації оновлення/підтримки/інформаційно-технічного забезпечення/подовження ліцензій програмного забезпечення). Детально про закупівлю згідно умов Тендерної документації за предметом закупівлі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30126040 |
---|---|
Поштова адреса | 54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванцова Наталія Дмитріївна |
Телефон | +380512463757 |
Ел. пошта | natali.santarex@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2824303717 |
---|---|
Поштова адреса | 14027, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Василя Хижнякова, 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євген Рождаєв |
Телефон | +380632322637 |
Ел. пошта | mz.eset@baisk.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-29-000544-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 497 492.36 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 487.46 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 40 000.00 UAH |
Період уточнень | до 19 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 серпня, 20:00 |
Дата останніх змін | 13 жовтня, 15:46 |
Аукціон |
9 вересня, 15:15 Переглянути |
Послуги з активації оновлення/підтримки/інформаційно-технічного забезпечення/подовження ліцензій програмного забезпечення. Оголошення про проведення відкритих торгів 1) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (ДП "АМПУ"), 01135, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14, 38727770, замовники, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507, місцезнаходження ВП: 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27; 2) Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пакети мережевого програмного забезпечення за кодом ДК 021:2015 48210000-3 (Послуги з активації оновлення/підтримки/інформаційно-технічного забезпечення/подовження ліцензій програмного забезпечення); 3) Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 25 послуг, Україна (відповідно до умов Тендерної документації); 4) Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 497 492,36 грн. без ПДВ; 5) Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 31.12.2024 (відповідно до умов договору); 6) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.08.2021, до 20-00; 7) Умови оплати: післяоплата протягом 15 банківських днів (відповідно до умов договору); 8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції повинні готуватися українською та/або російською мовою; 9) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 40 000,00 грн., гарантія банківської установа, умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації за предметом закупівлі; 10) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону -29.08.2021, після 20-00 (відповідно до умов чинного законодавства з публічних закупівель); 11) Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка; 12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується. Інша інформація: назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі – Послуги з активації оновлення/підтримки/інформаційно-технічного забезпечення/подовження ліцензій програмного забезпечення; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – за кодом ДК 021:2015 48210000-3 «Пакети мережевого програмного забезпечення». Джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства.Software upgrade / support / software activation activation services. Announcement of open bidding 1) Name, location and identification code of the customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category: STATE ENTERPRISE "UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY" (USPA), 01135, Kyiv, Peremogi avenue, building 14, code: 38727770, customers operating in one or more separate areas of management; on behalf of the customer: BRANCH "DELTA-PILOT" USPA, code: 38728507, 54017, Mykolaiv region, Mykolaiv city, Tsentralny district, LYAGINA STREET, building 27; 2) CPV 48210000-3 «Networking software package» (Software upgrade / support / software activation activation services); 3) Quantity and place of delivery of goods, volume and place of performance of works or provision of services - 25 services, Ukraine (according to the Tender documentation); 4) Тhe expected value of the subject of procurement: UAH 1 497 492,36 without VAT; 5) Тerm of delivery of goods, performance of works, rendering of services: 31.12.2024 (according to conditions of the contract); 6) Тhe deadline for submission of tender proposals: 29.08.2021, to 20-00; 7) Тerms of payment: postpay, 15 banking days (according to the terms of the contract); 8) Language (languages) in which tender proposals should be prepared: tender proposals should be prepared in Ukrainian and / or Russian; 9) Size, type and conditions of providing tender offers (if the customer requires it): UAH 40 000.00, guarantee of the banking institution, conditions of providing tender offers - in accordance with the requirements of current legislation and conditions of the Tender documentation; 10) The date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 29.08.2021, after 20-00 (in accordance with the terms of current legislation on public procurement); 11) The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0.5 %; 12) Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application): not applicable. Other information: name of the product or service of each nomenclature item of the subject of procurement - Software upgrade / support / software activation activation services; code of goods or services, determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of procurement - CPV 48210000-3 "Networking software package". The source of financing the purchase - the company's funds.25 послуга Адреса поставки: 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Лягіна, 27 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48210000-3, Пакети мережевого програмного забезпечення |
Детально про умови оплати - згідно Додатку 2 до Тендерної документації (Details on the terms of payment - according to Annex 2 to the Tender documentation).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
Повна назва організації | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728507 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27 |
Ім'я |
Дяденко Альона Володимирівна |
Телефон | +380512500936 |
Ел. пошта | DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA |