На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
240 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Тендерна пропозиція підготовлена українською мовою. Детальніше у тендерній документації. Умови забезпечення забезпечення тендерної пропозиції більш детально у пункті 2 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі оприлюднено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця»
Скасовано
10 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 10 серпня, 00:01
Опис
Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку із невірним визначенням процедури закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-29-001643-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 240 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 400.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 10 серпня, 00:01 |
Початок аукціону: | 16 серпня, 11:32 |
Ремонт баштового крану КБ-308А1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 50531400-0, Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів |
Кошти підприємства. Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, в розмірі 30% від ціни Договору, що становить ________________ грн (______________________ гривень _____ коп.), крім того ПДВ __________________ грн (______________________ гривень ____ коп.), протягом 7 (семи) робочих днів, після відправлення Замовником письмової рознарядки, яка вважається дозволом на виконання ремонту та є підтвердженням готовності Замовника до його отримання та отримання виставленого Виконавцем рахунку–фактури, що підтверджує отримання Виконавцем рознарядки Замовника про початок виконання ремонту. Виконавець протягом 14 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, видаткових накладних, актів приймання-передачі обладнання та ін.).
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Кошти підприємства. Остаточний розрахунок за виконаний ремонт, передбачений п.1.1 Договору, здійснюється 100% безготівково, на підставі акту здачі-приймання виконаних ремонтних робіт і отримання Замовником рахунку на оплату із відтермінуванням платежу на 45 (сорок п’ятий) банківський день з моменту реєстрації Виконавцем податкової накладної відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Ім'я |
Зіць Олексій (Zits Oleksiy ) |
Телефон | 0444652195 |
Ел. пошта | ZITS.O@UZ.GOV.UA |