На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не плануємо залучати
Код ЄДРПОУ | 41592914 |
---|---|
Поштова адреса | 67667, Україна, Одеська область, Біляївський р-н, селище міського типу Хлібодарське, ВУЛИЦЯ ТИРАСПІЛЬСЬКЕ ШОСЕ, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фурман Дмитро |
Телефон | +380679071444 |
Ел. пошта | spk-flagman@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
ТОВ «Стройспецтехника» не планує залучення до виконання робіт спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, як в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю так і в обсязі менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю .
Код ЄДРПОУ | 39111320 |
---|---|
Поштова адреса | 67600, Україна, Одеська область, місто Біляївка, ВУЛ.ЗАВОДСЬКА, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Товариство з обмеженою відповідальністю Стройспецтехника |
Телефон | +380487652707 |
Ел. пошта | tender@sst.in.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-29-001895-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 678 071.18 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 66 780.71 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 33 000.00 UAH |
Період уточнень | до 2 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 жовтня, 11:30 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 11:36 |
Аукціон |
13 жовтня, 16:15 Переглянути |
Капітальний ремонт автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (4 черга будівництва, інв. № 068555)1 робота Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1/1 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник здійснює попередню оплату у розмірі ___ відсотків (за пропозицією учасника-переможця, але не більше 30 (тридцяти) відсотків) від ціни цього Договору, що складає _____ грн. без ПДВ, (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), сума ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), всього з ПДВ _____ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця) (зазначається з урахуванням положень податкового кодексу України про податок на додану вартість) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця та надання забезпечення повернення авансового платежу у вигляді банківської гарантії. Попередня оплата (аванс) здійснюється за наступних умов: - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору, у затвердженому фінансовому плані (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України); - на момент отримання Замовником рахунку на здійснення попередньої оплати (авансу) Виконавець зобов’язаний надати Замовнику безумовну безвідкличну банківську гарантію повернення авансового платежу, що складає 100% від розміру авансу. Власні кошти підприємства
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату за фактично виконання Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, з урахуванням попередньої оплати та за умови отримання зареєстрованої податкової накладної на суму попередньої оплати, після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 15 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) - належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. Власні кошти підприємства
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
Повна назва організації | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |