На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
118 667.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ "ДСС БУД", не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) В складі пропозиції Учасника відсутній протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг (виписка) з протоколу), що підтверджує інформацію зазначену Учасником в довідці вих. №2/9 від 07.08.2021 року, щодо проходження працівником Лазаренко Сергієм Анатолійовичем відповідного навчання та перевірки знань по нормативно-правових актах з охорони праці (невідповідність п.9 Розділу 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ "ДСС БУД", не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) В складі пропозиції Учасника відсутній протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг (виписка) з протоколу), що підтверджує інформацію зазначену Учасником в довідці вих. №2/9 від 07.08.2021 року, щодо проходження працівником Лазаренко Сергієм Анатолійовичем відповідного навчання та перевірки знань по нормативно-правових актах з охорони праці (невідповідність п.9 Розділу 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
Код ЄДРПОУ | 43024559 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 01024, м.Київ, ВУЛИЦЯ КРУГЛОУНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 7, офіс 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лапенко Олександр |
Телефон | 380999122215 |
Ел. пошта | AVL78@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-30-007444-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 118 667.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 600.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 серпня, 14:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 серпня, 14:00 |
Дата останніх змін | 18 серпня, 00:04 |
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Йорданська, 5 ПВ-3168 в Оболонському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»1 робота Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Йорданська, 5 ПВ-3168 в Оболонському районі м.Києва Строк: до 24.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03360905 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Ім'я |
Зайченко Марина Григорівна |
Телефон | 380444580520 |
Ел. пошта | kievgorsvet_z@ukr.net |