На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 133 573.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
29 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 29 серпня, 00:04
Опис
уповноваженою особою виявлено технічну (механічну) помилку при обрахунку величини забезпечення тендерної пропозиції , що призвело до того, що оголошена конкурентна процедура на Капітальний ремонт (формування нового мотивуючого освітнього простору та зміна предметного оточення) приміщень Глибоцького ліцею Глибоцької селищної ради по вул.Шевченка,5 в смт.Глибока Чернівецької області із зазначеннм завищеного розміру тендерного забезпечення. Оскільки після оголошення відкритих торгів замовник не може вносити зміни в оголошення,де зазначена величина тендерного забезпечення на рівні 3%, а розмір тендерного забезпечення визначений ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» і складає 0,5% для закупівлі робіт, та відсутня можливість замовнику внести зміни в дану величину, яка прописана у оголошенні про конкурентну процедуру. Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки розмір тендерного забезпечення не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» ст.25 та не може бути зменшений
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-02-010820-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 133 573.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 667.87 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 64 007.19 UAH |
Період уточнень | до 9 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 серпня, 11:20 |
Дата останніх змін | 29 серпня, 00:04 |
Початок аукціону: | 20 серпня, 11:32 |
Капітальний ремонт (формування нового мотивуючого освітнього простору та зміна предметного оточення) приміщень Глибоцького ліцею Глибоцької селищної ради по вул.Шевченка, 5 в смт.Глибока Чернівецької області1 робота Адреса поставки: 60400, Україна, Чернівецька область, смт.Глибока, вул.Шевченка, 5 Строк: до 31.12.2021 17:35 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453100-8, Реставраційні роботи |
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного строку Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу.
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 60-ти (шистидесяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником призначення на фінансування цих робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42788771 |
Поштова адреса | 60400, Україна, Чернівецька область, селище міського типу Глибока, вулиця Шевченка, 1 |
Ім'я |
Ковальчук Тетяна Іллівна ( ) |
Телефон | +380509517970 |
Ел. пошта | tatjana.kovalchuk@gmail.com |