На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
105 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: . Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради Луганської області 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження: 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Рєзнікова Римма Анатоліївна, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36, телефон +380666971707, e-mail - reznikova1988@ukr.net 2. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробування) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість послуг: 1 послуга 4.2. Місце надання послуг: навчальні заклади освіти Сватівського району (відповідно до Додатку №1). 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 10.09.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату вартості фактично виконаних послуг (робіт) протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акт приймання виконаних послуг/робіт. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 105000,00 грн (Сто п`ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 10.08.2021 р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1050,00 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації; - копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців); - копія Дозволу або декларації ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки (устаткування підвищеної небезпеки); - довідка, складена в довільній формі, про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, повинна містити інформацію про найменування обладнання, пристроїв, інструментів, страхувальних засобів, їх технічний стан, тощо); - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносинах (лист учасника в довільній формі); - довідка, складена в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено: контактні дані замовника робіт, телефон, його місцезнаходження, номеру та дати укладання договору, предмета закупівлі та коду класифікатора «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015, номеру оголошення про проведення та результати процедури закупівлі щодо стану виконання договору (договорів) або номеру оголошення про проведення закупівлі та додати копію договору (договорів з додатками), копію акту (актів) про їх виконання та листа-відгука (відгуків) про виконання договору (аналогічний договір в даному оголошенні слід розуміти як договір по наданню послуг по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях); - інформацію в довільній формі (лист учасника) щодо гарантування виконання робіт в строк, передбачений Замовником; - довідку про штатний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - копії посвідчень та протоколів перевірки знань з питань охорони праці і електробезпеки, працівників; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку в загальній системі оподаткування); - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності); - підписану форму Додатку № 3 (Проект договору); - ліцензію та інші дозвільні документи на здійснення даного виду діяльності (якщо наявність такого передбачена чинним законодавством України); Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. 15. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 19383363 |
---|---|
Поштова адреса | 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Фонтанна, 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Біла |
Телефон | +380960473005,+380977011708,+380660770290 |
Ел. пошта | nadijnist@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2602706188 |
---|---|
Поштова адреса | 22125, Україна, Вінницька область, село Вернигородок, вул. Перемоги, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Цьох Галина Станіславівна |
Телефон | +380689572190 |
Ел. пошта | 0689572190@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38188041 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 93106, Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СВЕРДЛОВА, будинок 71, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сидоренко Сидоренко Леонид Николаевич |
Телефон | 380502142106 |
Ел. пошта | LEONID-SIDORENKO@RAMBLER.RU |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39090788 |
---|---|
Поштова адреса | 02225, Україна, Київська область, Киев, м. Київ, пр-т. В. Маяковського, 1-в, кв. 113 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євгеній Великоцький |
Телефон | +380442284802,+380442284800 |
Ел. пошта | energoexp3@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-02-011160-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 105 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 050.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 6 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 15:34 |
Аукціон |
11 серпня, 13:55 Переглянути |
Послуги по виміру опору ізоляції електрообладнання, силової та освітлювальної мережі, за вимірами опору розтікання струму, перехідного опору на з`єднаннях (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробування)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 10.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Замовник здійснює оплату вартості фактично виконаних послуг (робіт) протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акт приймання виконаних послуг/робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Сватівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44060336 |
Поштова адреса | 92600, Україна, Луганська область, місто Сватове, пл.50 річчя Перемоги, будинок 36 |
Ім'я |
Римма Анатоліївна Рєзнікова |
Телефон | +380666971707 |
Ел. пошта | reznikova1988@ukr.net |