На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
613 998.65 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-04-001593-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 613 998.65 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-IX від 19.09.2019 року (далі – Закон) уповноваженою особою Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради було тричі оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю природного газу, які не відбулися за відсутності необхідної кількості тендерних пропозицій. 02.06.2021 року уповноваженою особою Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради було оголошену процедуру відкритих торгів на закупівлю природного газу. 08.06.2021 року було внесено зміни в тендерну документацію, а саме: уточнення обсягів закупівлі. 18.06.2021 року закупівля не відбулася за відсутності необхідної кількості тендерних пропозицій. Була зареєстрована лише одна пропозиція на участь від Товариства з обмеженою відповідальністю «Київвоблгаз Збут». 18.06.2021р. було знову опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015-09120000-6 – Газове паливо на веб-порталі Уповноваженого органу (оголошення ID: UA-2021-06-18-000354-a). На кінцеву дату подачі пропозицій, а саме 04.07.2021р. не було подано жодної пропозиції від учасників, таким чином торги не відбулися, у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 06.07.2021р. уповноваженою особою Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради повторно оголошено відкриті торги щодо закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015-09120000-6 – Газове паливо (оголошення ID: UA-2021-07-06-001324-b). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені у тендерній документації при проведенні зазначеної закупівлі вдруге. На кінцеву дату подачі пропозицій, а саме 22.07.2021р. знову не було подано жодної пропозиції від учасників. Таким чином, торги не відбулися втретє, у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Таким чином, керуючись Законом, а саме ст. 40 ч.2 п. 1 «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» виникла необхідність застосування переговорної процедури на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015-09120000-6 – Газове паливо. Згідно з ч. 3 п.1 ст. 2 Закону «юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів», бюджетна установа, що здійснює фінансування потреб з газопостачання під час здійснення відповідних закупівель за бюджетні кошти, є замовником торгів. П.10 ст. 3 Закону встановлено, що «забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.". З 01.01.2015 року всі споживачі природного газу, у тому числі бюджетні установи та організації, у зв’язку із набранням чинності Закону України "Про ринок природного газу" від 09.04.2015 р. № 329-VІІІ, мають право вільно обирати постачальника природного газу, якщо такий постачальник отримав в установленому порядку ліцензію на право провадження даного виду господарської діяльності. Тобто запроваджено функціонування ринку природного газу на принципах вільної конкуренції. Також у цьому Законі відсутні поняття "постачальник природного газу за нерегульованим тарифом" та "постачальник природного газу за регульованим тарифом". Такі зміни функціонування ринку природного газу створили умови для здійснення закупівлі природного газу шляхом спроби проведення спочатку виключно відкритих торгів, а лиш за наявності підстави, передбаченої п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, якщо замовником було двічі відмінено торги через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – шляхом проведення переговорної процедури закупівлі. Аналогічна позиція висвітлена у листі-роз'ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу" від 01.12.2015 року 1193302-05/40083-06 як Уповноваженого органу в сфері здійснення державних закупівель, а саме: "таким чином, закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватися замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі, а закупівля послуг із розподілу природного газу у оператора газорозподільної системи - шляхом застосування переговорної процедури." Одним із основних завдань уповноваженої особи (фахівця у сфері державних закупівель) є планування та вибір процедури закупівлі. Замовником було тречі проведено закупівлю природного газу за процедурою відкритих торгів. Але в результаті торги не відбулися, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників. Замовники не можуть укласти договори про закупівлю природного газу до/без проведення процедур закупівель згідно вимог Закону, а відсутність газу на початку опалювального сезону призведе до виходу з ладу опалювального обладнання та відповідних мереж, що в свою чергу унеможливить нормальне функціонування бюджетної установи. Принагідно хочемо зазначити, що у відповідності до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України "Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій" від 12.12.2012 № 1400 припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень згідно ознаки 1.73 належить до визначення поняття "надзвичайної ситуації". Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про ринок природного газу" безпека постачання природного газу - надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу. У зв’язку з наявністю підстав, передбачених пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі природного газу є переговорна процедура закупівлі. Враховуючи той факт, що постачання газового палива раніше забезпечувалось постачальником ТОВ «Київоблгаз збут» (ЄДРПОУ: 39592941; 04108, місто Київ, проспект Совободи, будинок 2Г, літ.А, тел.: +380444289843) виникла необхідність у застосуванні переговорної процедури закупівлі з даним постачальником. Згідно ліцензій право на провадження господарської діяльності з постачання природного газу (постанова НКРЕКП №527 від 21.04.2017 року), що видана Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ» являється постачальником природного газу в Київські області, який має відповідний дозвільний документ. |
Дата останніх змін | 19 серпня, 13:59 |
---|
Постачання природнього газу за кодом ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо50743.69 метр кубічний Адреса поставки: 08352, Україна, Київська область, Бориспільський район, за адресами підпорядкованих установ Строк: до 31.12.2021 11:25 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09120000-6, Газове паливо |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Вороньківської сілької ради Бориспільського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44042825 |
Поштова адреса | 08352, Україна, Київська область, село Вороньків, вулиця Паркова 2 |
Ім'я |
Гольоса Юлія Олександрівна ( ) |
Телефон | +380459536746 |
Ел. пошта | zakupkavoronkiv@ukr.net |