На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 826 430.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля відбувається вдруге за результатом відкритих торгів, які були відмінені за результатом подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Відповідно до позитивного експертного звіту клас наслідків (відповідальності СС1). Відомість обсягу робіт викладено в Додатку 8 до Тендерної документації.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41906026 |
---|---|
Поштова адреса | 90442, Україна, Закарпатська область, Хустський район, село Боронява, ВУЛИЦЯ МОНАСТИРСЬКА , будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павло Паліюк |
Телефон | +380960303453 |
Ел. пошта | karpat.grup.ltd@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3524400333 |
---|---|
Поштова адреса | 90430, Україна, Закарпатська область, Хустський р-н, село Горінчово, ВУЛИЦЯ ЖУКОВА, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Яким |
Телефон | +380976741715 |
Ел. пошта | yakimvitalij140@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-10-001470-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 826 430.50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 15 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 вересня, 17:32 |
Аукціон |
26 серпня, 11:25 Переглянути |
«Капітальний ремонт елементів благоустрою філії «Тячівківська ЗОШ І-ІІ ст.» опорного закладу освіти «Тячівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені В.Гренджі-Донського Тячівської міської ради Закарпатської області» по вул.Шкільна,64 в с.Тячівка Тячівського району»1 робота Адреса поставки: 90500, Україна, Закарпатська область, селоТячівка, вул.Шкільна,64 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти Тячівської міської ради Закарпатської області затвердженого Рішенням Шостої (позачергової) сесії восьмого скликання, від 27.05.2021 р. №615.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40334947 |
Поштова адреса | 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Ім'я |
КУЦЬ Марта Томашівна |
Телефон | +380971337683 |
Ел. пошта | kucmarta723@gmail.com |