На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 690.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO 1. Найменування замовника Київський міський фізкультурно-спортивний клуб інвалідів “Прометей” 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 21590738 4. Місцезнаходження замовника: 03087, м .Київ, вул. Єреванська, 9 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт приміщення за адресою: 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 9 (45451100-4 Оздоблювальні роботи). 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015 - 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено) 7. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Поляков Володимир Анатолійович, Уповноважена особа Київського міського фізкультурно-спортивний клуб інвалідів “Прометей”, e-mail: prometeysch@ukr.net, тел. +38067290 5571. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 послуга. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03087, м .Київ, вул. Єреванська, 9 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2021 року. 11. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Детально в Додатку 8 «Технічні вимоги» 12. Умови оплати: Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 90 (дев’яносто) календарних днів згідно актів виконаних послуг та наданого ним рахунку на оплату. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 23 690,00 грн. (двадцять три тисячі шістсот дев’яносто грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни 236, 90 грн. ( двісті тридцять шість грн. 90 коп.) - 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «16» серпня 2021 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «19» серпня 2021 року час 0000 год. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається 21. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 23. Дата та час проведення електронного аукціону. визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "Інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 25. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Визначено у додатках до оголошення 26. Підготовка цінової пропозиції: Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів сканкопій. Документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні містити дату створення документу та реєстраційний номер. 27. Основні умови договору. Детально визначені у Додатку № 7 Проект договору до спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель. 28. Інша інформація: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). * Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію (у тому числі до визначеної в документації частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містяться в Документації до Оголошення: Додаток № 1 – «Пропозиція»; Додаток № 2 – «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Додаток № 3 – «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додаток № 4 – «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додаток № 5 – «Інформація про залучення субпідрядників/співвиконавців» Додаток № 6 – «ЛИСТ-ЗГОДА*» Додаток № 7 – «Проект договору» Додаток № 8 – «Технічні вимоги» Вимога щодо завірення документів печаткою не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-10-004855-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 23 690.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 236.90 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 серпня, 00:00 |
Поточний ремонт приміщення за адресою: 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 9 (45451100-4 Оздоблювальні роботи)1 послуга Адреса поставки: 03087, Україна, Київська область, м .Київ, вул. Єреванська Строк: до 01.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45451100-4, Оздоблювальні роботи |
Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 90 (дев’яносто) календарних днів згідно актів виконаних послуг та наданого ним рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КЛУБ ІНВАЛІДІВ "ПРОМЕТЕЙ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21590738 |
Поштова адреса | 03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська, буд. 9 |
Ім'я |
Володимир Анатолійович Поляков |
Телефон | +380672905571 |
Ел. пошта | polyakoff69@ukr.net |