На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 740 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Порушення не знайдено
- Не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.п.9 п.1 Додатку № 2 до тендерної документації; - Пропозиція закупівлі Учасника містить зміну складу робіт згідно з документацією закупівлі, що не відповідає умовам документації закупівлі, , а саме: *Пункт 4 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Простукування облицювання цоколю з землі та риштувань», у кошторисі Учасника (п. 4 ДФ Кошториса) звучить як «Простукування облицювання фасадів з землі та риштувань»; *п.25. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю колон зовнішніх з бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT» у кошторисі Учасника (п. 25 ДФ Кошториса) звучить як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю фасадів самонесучих зовнішніх стін з блоків із ніздруватого бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT»; * п.28. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю колон зовнішніх з бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT» у кошторисі Учасника (п. 28 ДФ Кошториса) звучить як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю фасадів самонесучих зовнішніх стін з блоків із ніздруватого бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT»; * п.43. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю стін та стель ганків з використанням матеріалів ТМ CERESIT» у кошторисі Учасника (п. 43 ДФ Кошториса) звучить як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю фасадів самонесучих зовнішніх стін з блоків із ніздруватого бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT», що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
залучається
- Не надано довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам п.п.9 п.1 Додатку № 2 до тендерної документації; - Пропозиція закупівлі Учасника містить зміну складу робіт згідно з документацією закупівлі, що не відповідає умовам документації закупівлі, , а саме: *Пункт 4 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Простукування облицювання цоколю з землі та риштувань», у кошторисі Учасника (п. 4 ДФ Кошториса) звучить як «Простукування облицювання фасадів з землі та риштувань»; *п.25. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю колон зовнішніх з бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT» у кошторисі Учасника (п. 25 ДФ Кошториса) звучить як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю фасадів самонесучих зовнішніх стін з блоків із ніздруватого бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT»; * п.28. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю колон зовнішніх з бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT» у кошторисі Учасника (п. 28 ДФ Кошториса) звучить як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю фасадів самонесучих зовнішніх стін з блоків із ніздруватого бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT»; * п.43. ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ Тендерної виглядає як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю стін та стель ганків з використанням матеріалів ТМ CERESIT» у кошторисі Учасника (п. 43 ДФ Кошториса) звучить як «Штукатурення та опорядження захисною розчиновою сумішшю фасадів самонесучих зовнішніх стін з блоків із ніздруватого бетону з використанням матеріалів ТМ CERESIT», що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Код ЄДРПОУ | 41752215 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кирилівська, будинок 82, офіс 256 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Куць Вадим |
Телефон | 380931497694 |
Ел. пошта | tovtehpromservice@gmail.com |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
- Учасником не надано розрахункові кошторисні розрахунки (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, підсумкову відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 ( або аналог) версія 3.6.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Не надано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, що не відповідає вимогам п.2 розділу ІІІ тендерної документації; - Пропозиція учасника не містить гарантійнй лист щодо внесення забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії, в разі визначення його переможцем процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п.6 розділу IV тендерної документації; - Учасником не надано гарантійний лист, щодо терміну гарантійного строку експлуатації протягом 5 років після проведення робіт «Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)», що не відповідає вимогам п.3 Додатку № 3 до тендерної документації; - Відсутній гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва, що не відповідає вимогам п.5 Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надана скан-копія договору між Учасником та компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття, що не відповідає вимогам п.6 Додатку № 3 до тендерної документації;
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучаємо
- Учасником не надано розрахункові кошторисні розрахунки (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, підсумкову відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 ( або аналог) версія 3.6.0 (не нижче), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації; - Не надано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, що не відповідає вимогам п.2 розділу ІІІ тендерної документації; - Пропозиція учасника не містить гарантійнй лист щодо внесення забезпечення виконання договору в розмірі 5% його вартості у формі банківської гарантії, в разі визначення його переможцем процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п.6 розділу IV тендерної документації; - Учасником не надано гарантійний лист, щодо терміну гарантійного строку експлуатації протягом 5 років після проведення робіт «Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)», що не відповідає вимогам п.3 Додатку № 3 до тендерної документації; - Відсутній гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва, що не відповідає вимогам п.5 Додатку № 3 до тендерної документації; - Учасником не надана скан-копія договору між Учасником та компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття, що не відповідає вимогам п.6 Додатку № 3 до тендерної документації;
Код ЄДРПОУ | 41483625 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, 1/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пилипчук Володимир Петрович |
Телефон | 380992004323 |
Ел. пошта | elitmiskbud@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Не залучаються до виконання робіт
Код ЄДРПОУ | 41242077 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, 14, офіс 16/38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Галинський Володимир Олександрович |
Телефон | 380992004311 |
Ел. пошта | integralbudstandart@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не плануюється залучати
Код ЄДРПОУ | 43386810 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, БУДИНОК 37/41, ОФІС 9/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Перець Ольга Миколаївна |
Телефон | 380978678057 |
Ел. пошта | teracombud@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-16-005128-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 740 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 68 700.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 68 700.00 UAH |
Період уточнень | до 31 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 жовтня, 14:32 |
Аукціон |
10 вересня, 15:01 Переглянути |
Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)1 робота Адреса поставки: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул Славгородська, 14 Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, авторського нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Підрядника. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів передбачених на бюджетний період (рік).Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник має право відстрочки платежів за виконані роботи терміном до 120 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Тройко Любов Миколаївна |
Телефон | 380445628766,380445606444 |
Ел. пошта | tender-uo@ukr.net |