На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 069 401.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі – гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства, електронна гарантія обов’язково повинна містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначається Замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону та становить 10 000,00 гривень (десять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) — не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Державне підприємство «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» Код ЄДРПОУ 43960127 проспект Миру, будинок № 34, місто Миколаїв, 54034, Миколаївська область, Україна +38(097) 718-00-60 р/р UA 118201720344351001107051443 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель Замовникам забороняється вимагати від Учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина восьма стаття 12 цього Закону). Тендерна пропозиція в складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Також учасник у складі тендерної пропозиції надає банківську ліцензію.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Згідно рішення тендерного комітету від 29.09.2021, оформленого протоколом № 36/4/КР/К, на підставі ч. 16 ст. 29 та ч. 9 ст. 26 Закону в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ "АС-СІТІБУД", що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В електронній системі зазначено строк усунення невідповідностей: до 30 вересня 2021 року 16:46. Учасник - ТОВ "АС-СІТІБУД" у строк встановлений Законом не розмістив шляхом завантаження до електронної системи закупівель інформацію та/або документи щодо усунення ним невідповідностей. Відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону відхилити тендерну пропозицію Учасника закупівлі – ТОВ "АС-СІТІБУД", який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області (UA-2021-08-17-003923-a) та розпочати розгляд наступної тендерної пропозиції із пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найбільш економічно вигідної, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Згідно рішення тендерного комітету від 29.09.2021, оформленого протоколом № 36/4/КР/К, на підставі ч. 16 ст. 29 та ч. 9 ст. 26 Закону в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ "АС-СІТІБУД", що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В електронній системі зазначено строк усунення невідповідностей: до 30 вересня 2021 року 16:46. Учасник - ТОВ "АС-СІТІБУД" у строк встановлений Законом не розмістив шляхом завантаження до електронної системи закупівель інформацію та/або документи щодо усунення ним невідповідностей. Відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону відхилити тендерну пропозицію Учасника закупівлі – ТОВ "АС-СІТІБУД", який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області (UA-2021-08-17-003923-a) та розпочати розгляд наступної тендерної пропозиції із пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найбільш економічно вигідної, у порядку та строки, визначені статтею 29 Закону.
Код ЄДРПОУ | 43225650 |
---|---|
Поштова адреса | 54056, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 54-В, корпус 4, офіс 409 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Нікітін |
Телефон | +380930808333 |
Ел. пошта | as.sitibud@gmail.com |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 України "Про публічні закупівлі". Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". При розгляді тендерної пропозиції Учасника – ТОВ "ДОРГРАНД" за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області (UA-2021-08-17-003923-a) встановлено не відповідність тендерної пропозиції (далі – ТП) Учасника вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Протокол № 36/2/КР/К від 17.08.2021, а саме: Замовник керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та пунктом 3.1. («Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») розділу 3 («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») тендерної документації вимагав від учасника: 1.2.1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Учасник у сканованому вигляді завантажує на електронному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, наступні документи: - інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених у статті 17 Закону, згідно з додатком № 4 цієї тендерної документації; Учасником надається лише та інформація (документи, довідки та інше), яка вимагається у Тендерній документації Замовником.». Всупереч умовам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДОРГРАНД" надано файли: 02 вересня 2021 00:09 Ст. 17.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Корупційні правопорушення.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Дитяча праця.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Корисливі мотиви.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Антикорупційна програма.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Відсутн заборг зі сплати податкі.PDF, які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 4 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої, п.п. 3.1, 3.5 тендерної документації та частиною другою статті 17 Закону» та статті 17 Закону. «Довідка про відсутність підстав Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» (вих. № 68 від 30.08.2021) не конкретизовано службову (посадову) особу учасника та невраховані норми Закону України «Про внесення змін до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень" № 954-IX від 03.11.2020, яким у пунктах 5 і 6 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289) слова "злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний", "злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний" замінити словами "кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане", чим не дотримано вимоги пункту 5 та 6 частини17 Закону. Підстави для відхилення ТП Учасника визначені у п.5.7 тендерної документації. Причина відхилення: абз.2 та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відхилити тендерну пропозицію Учасника – ТОВ "ДОРГРАНД" на підставі абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області (UA-2021-08-17-003923-a).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 України "Про публічні закупівлі". Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". При розгляді тендерної пропозиції Учасника – ТОВ "ДОРГРАНД" за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області (UA-2021-08-17-003923-a) встановлено не відповідність тендерної пропозиції (далі – ТП) Учасника вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Протокол № 36/2/КР/К від 17.08.2021, а саме: Замовник керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та пунктом 3.1. («Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») розділу 3 («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») тендерної документації вимагав від учасника: 1.2.1. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Учасник у сканованому вигляді завантажує на електронному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, наступні документи: - інформацію, що підтверджує відсутність підстав визначених у статті 17 Закону, згідно з додатком № 4 цієї тендерної документації; Учасником надається лише та інформація (документи, довідки та інше), яка вимагається у Тендерній документації Замовником.». Всупереч умовам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДОРГРАНД" надано файли: 02 вересня 2021 00:09 Ст. 17.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Корупційні правопорушення.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Дитяча праця.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Корисливі мотиви.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Антикорупційна програма.PDF, 02 вересня 2021 00:09 Відсутн заборг зі сплати податкі.PDF, які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме Додатку № 4 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої, п.п. 3.1, 3.5 тендерної документації та частиною другою статті 17 Закону» та статті 17 Закону. «Довідка про відсутність підстав Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» (вих. № 68 від 30.08.2021) не конкретизовано службову (посадову) особу учасника та невраховані норми Закону України «Про внесення змін до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень" № 954-IX від 03.11.2020, яким у пунктах 5 і 6 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 45, ст. 289) слова "злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний", "злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний" замінити словами "кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане", чим не дотримано вимоги пункту 5 та 6 частини17 Закону. Підстави для відхилення ТП Учасника визначені у п.5.7 тендерної документації. Причина відхилення: абз.2 та абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відхилити тендерну пропозицію Учасника – ТОВ "ДОРГРАНД" на підставі абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області (UA-2021-08-17-003923-a).
Код ЄДРПОУ | 41333169 |
---|---|
Поштова адреса | 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, пров.Бачурського будинок 1а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людвіг Оганесян |
Телефон | +380675152518 |
Ел. пошта | oganesanludvig1958@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42668638 |
---|---|
Поштова адреса | 56400, Україна, Миколаївська область, Доманівський р-н, селище міського типу Доманівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Арман Казарян |
Телефон | +380978713152 |
Ел. пошта | arman200777@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 40023552 |
---|---|
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Миру, 26, приміщення №ХХІХ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пшеничний Олег Васильович |
Телефон | 380972776492 |
Ел. пошта | yugstroycompany@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38505287 |
---|---|
Поштова адреса | 55200, Україна, Миколаївська область, місто Первомайськ, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 78-Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Петро Пестов |
Телефон | +380680665933 |
Ел. пошта | gospodar-2@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-17-003923-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 069 401.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 600.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Період уточнень | до 23 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 вересня, 10:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 14:03 |
Аукціон |
3 вересня, 15:45 Переглянути |
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області2451 метр квадратний Адреса поставки: 54000, Україна, Миколаївська область, с. Суха Балка, по вул. Молодіжній в с. Суха Балка Доманівського району Миколаївської області Строк: до 31.08.2022 11:44 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
За письмовим зверненням Підрядника останньому, протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 (трьох) місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641) при наявності фінансових ресурсів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження виконання робіт не пізніше 3-х місяців з моменту отримання авансу.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДП Агенція місцевих доріг Миколаївської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43960127 |
Поштова адреса | 54034, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр. Миру, 34 |
Ім'я |
Муханова Валентина Геннадіївна (Mukhanova Valentina Gennadyevna) |
Телефон | +380977180060 |
Ел. пошта | tender_dpamdmo@ukr.net |