На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
191 980.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015–39160000-1 – «Шкільні меблі» (комплект парта та стілець для НУШ). Закупівля здійснюється відповідно до частини 8 пункту 7 ст.3 (сфера застосування Закону). Можливе придбання товарів і послуг на суму від 50000 до 200000 грн без застосування електронної системи у разі , якщо закупівля здійснюється у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю. Також у разі виділення додаткових коштів (рішення 17 чергової сесії ХІІІ скликання), які замовник об'єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору».
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-17-005106-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 191 980.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 17 серпня, 12:50 |
---|
ДК 021:2015–39160000-1 – «Шкільні меблі» (комплект парта та стілець для НУШ)145 комплект Адреса поставки: 20340, Україна, Черкаська область, с. Паланка, вул. Грушевського, 11 Строк: до 31.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43369291 |
Поштова адреса | 20340, Україна, Черкаська область, Уманський р-н, с. Паланка, вул. Грушевського, буд. 11 |
Ім'я |
Наталія Сарніцька |
Телефон | +380962352319 |
Ел. пошта | buh.potg@ukr.net |