На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
99 337.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі єдиного критерію «Ціна» шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага критерію становить 100 %. При оцінці пропозицій учасників спрощеної закупівлі приймається до порівняння ціна пропозиції без урахування податку на додану вартість(ПДВ). Якщо учасник-переможець спрощеної закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Строк виконання поточного ремонту - протягом 30 календарних днів з дати отримання заявки від замовника. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), вимоги до учасників, тощо зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ( файл додається).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40207010 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ буд. 31 Д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Белоконь Сергей Сергеевич |
Телефон | +380974057976 |
Ел. пошта | oshvets@vikonda.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-17-001532-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 99 337.33 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 496.69 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 21 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 вересня, 16:32 |
Поточний ремонт будівлі ремонту дизель-поїздів та електросекцій з заміною віконних блоків у моторвагонному депо Здолбунів ~ (предмет закупівлі визначено за окремою будівлею згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2.-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Код ДК 021:2015, який найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон та пов’язаних конструкцій)1 послуга Адреса поставки: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя,1 - місцезнаходження замовника. Місце проведення поточного ремонту: 35704 Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. І.Гончара,1. Моторвагонне депо Здолбунів Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
Для платників ПДВ:Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної Підрядником у Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної Підрядника оплата здійснюється на 45-й банківський день з дня отримання Замовником від Підрядника копії рішення про реєстрацію податкової накладної. Оплата здійснюється за умови наявності належним чином оформлених та підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми № КБ-3. Для неплатників ПДВ: Замовник здійснює оплату на 45-й банківський день з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт типової форми № КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати типової форми № КБ-3.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Миронова Ж. П. |
Телефон | 0322263916 |
Ел. пошта | tender@railway.lviv.ua |