На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
226 800.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: виконання робіт починається протягом 3-х робочих днів та закінчується протягом 60 календарних днів з дати направлення письмової рознарядки Замовником, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт. Для контрагентів-платників ПДВ, – Замовник здійснює оплату за виконані роботи по факту виконання робіт на підставі підписаних сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на 45-й банківський день від дати підписання сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт колій № 6,13 на станції Вечірній Кут». за кодом ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» по ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на підставі протоколу засідання робочої групи служби колії від 01.09.2021 №95: Відхилити пропозицію ТОВ «Перша Дніпропетровська будівельна компанія» ЄДРПОУ 34824159, на підставі п.п.1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність пропозиції учасника умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зазначених у Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт колій № 6,13 на станції Вечірній Кут». за кодом ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» по ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на підставі протоколу засідання робочої групи служби колії від 01.09.2021 №95: Відхилити пропозицію ТОВ «Перша Дніпропетровська будівельна компанія» ЄДРПОУ 34824159, на підставі п.п.1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність пропозиції учасника умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зазначених у Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА».
Код ЄДРПОУ | 34824159 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ІЛАРІОНІВСЬКА, будинок 20, квартира 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сиволап Сергій |
Телефон | 380684591116 |
Ел. пошта | PDSK_1@META.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-17-001798-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 226 800.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 300.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 серпня, 15:00 |
Дата останніх змін | 4 вересня, 00:01 |
Розробка проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт колій № 6,13 на станції Вечірній Кут».1 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Для контрагентів-платників ПДВ, – Замовник здійснює оплату за виконані роботи по факту виконання робіт на підставі підписаних сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на 45-й банківський день від дати підписання сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт та проектно-кошторисної документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081237 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Ім'я |
Главін Максим Юрійович |
Телефон | 0567933549 |
Ел. пошта | m.glavin@dp.uz.gov.ua |