На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
870 737.45 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Посадова особа, яка уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: з технічних питань – начальник служби ІТ-технології А.М. Тиндюк (048) 710-04-50
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35301946 |
---|---|
Поштова адреса | 65006, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ БАЛКІВСЬКА, будинок 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Марюха |
Телефон | +380676624811 |
Ел. пошта | am@cbs-group.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-18-007609-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 870 737.45 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 707.37 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 серпня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 серпня, 17:30 |
Дата останніх змін | 7 вересня, 13:58 |
Dell OptiPlex 5490 All-in-One / 10th Generation Intel Core i5-10500T (6-Core, 12MB Cache, 2.3GHz to 3.8GHz, 35W) / 23.8" FHD 1920x1080 WVA Non-Touch Anti-Glare, Camera, UMA, Bronze PSU / 16GB (1x16GB) DDR4 non ECC memory / M.2 256GB PCIe NVMe Class 35 Solid State Drive / Intel Integrated Graphics / Intel Wi-Fi 6 AX201, Dual-band 2x2 802.11ax with MU-MIMO + Bluetooth 5.1 / Intel Integrated Graphics / Trusted Platform Module (Discrete TPM Enabled) / Windows 10 Pro (64Bit) Multi-Language English, Ukrainian, Slovenian, Romanian, Russian / Dell Pro Wireless Keyboard and Mouse - KM5221W - Ukrainian (QWERTY) / Basic Onsite Service (Emerging Only), 36 Month(s). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: на умовах DDP-склад Покупця, ДП «Одеський порт» - 65026, м. Одеса, Митна площа, 1. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників. Додаток 2: Інші вимоги до учасників. Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі. Додаток 4: Проект договору про закупівлю.20 одиниця Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа 1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213000-5, Персональні комп’ютери |
Авансовий платіж у розмірі 50% від вартості Товару, перераховується Покупцем Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку на оплату Товару, який надається Постачальником на підставі отриманої від Покупця заявки на постачання Товару.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Остаточний розрахунок за цим Договором у розмірі 50% від вартості товару здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати виставлення рахунку на оплату, який надається Постачальником Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання та скріплення відбитками печаток Постачальника та Покупця Акту приймання-передачі товару. (Додаток 4 до оголошення).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125666 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1 |
Ім'я |
Iрина Мамонтова |
Телефон | +380487293675 |
Ел. пошта | i.mamontova@omtp.com.ua |