На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
230 780.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34216352 |
---|---|
Поштова адреса | 10005, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ. ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, 92, будинок 92 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марина Дяченко |
Телефон | +380972252670 |
Ел. пошта | fabricocean@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-08-18-011855-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 230 780.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 153.90 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 29 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 вересня, 11:29 |
Капітальний ремонт адмінбудівлі із заміною дерев’яних віконних рам на металопластикові за адресою: м. Новоград-Волинський, вул. Ушакова, 3» (згідно ДСТУ БД.1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»1 робота Адреса поставки: 11708, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вул. Ушакова, 3 Строк: до 01.11.2021 16:14 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання сторонами акта приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат (форма № КБ-3) за наявності фінансування протягом 10 (десяти) банківських днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДПС у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44096781 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7 |
Ім'я |
Вінель Тетяна Юріївна ( ) |
Телефон | +380412418235 |
Ел. пошта | zt.upr11@tax.gov.ua |