На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 050.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - переговорна процедура.Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-06-16-015184-b та UA-2021-07-08-001288-b, які не відбулись на підставі подання для участі у відкритих торгах жодної пропозиції. Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлі в обсязі 1 послуга, на очікувану вартість закупівлі 140050.00 грн з ПДВ З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону Замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у пункті 1 частині 2 статті 40 Закону. Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів. У тому числі частково(за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-13-002371-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 140 050.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником було оголошено процедури відкритих торгів за номерами UA-2021-06-16-015184-b та UA-2021-07-08-001288-b, які не відбулись на підставі подання для участі у відкритих торгах жодної пропозиції. Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлі в обсязі 1 послуга, на очікувану вартість закупівлі 140050.00 грн з ПДВ З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону Замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у пункті 1 частині 2 статті 40 Закону. Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів. У тому числі частково(за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. |
Дата останніх змін | 28 вересня, 11:31 |
---|
Послуга на встановлення вентиляційної системи в харчоблоці Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22 ім. В.М. Кавуна за адресою: м. Житомир, вул. Космонавтів, 361 послуга Адреса поставки: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Космонавтів,36 Строк: до 31.12.2021 16:06 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45331210-1, Встановлення вентиляційних систем |
Замовник перераховує Виконавцю кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Авансові платежі за Договором не передбачені.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 ім. В.М.Кавуна |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22059123 |
Поштова адреса | 10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Космонавтів, 36 |
Ім'я |
Бондар Ірина Адамівна |
Телефон | +380680520057 |
Ел. пошта | irisha0501@ukr.net |