На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги, пов’язані з базами даних за кодом CPV за ДК 021:2015 - 72320000-4 (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) 4 лоти
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39787008 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Шека О.А., Кендиш В.Ф. |
Телефон | +0442067138 |
Ел. пошта | inbox_if@nais.gov.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39787008 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Халус В.Є. |
Телефон | +0442067138 |
Ел. пошта | inbox_zk@nais.gov.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39787008 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Петрук В.В. |
Телефон | +0442067138 |
Ел. пошта | inbox_te@nais.gov.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39787008 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Підлубна Т.І. |
Телефон | +0442067138 |
Ел. пошта | inbox_cv@nais.gov.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-14-005000-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Відсутність конкуренції з технічних причин |
---|---|
Обгрунтування: | 1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року № 114-IX. 2. Закон України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 №1404-VIII. 3. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 липня 1999 року №1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції». 4. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2015 року №628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів». 5. Наказ Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України». 6. Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5. 7. Наказ Міністерства юстиції України від 02.04.2012 № 512/5 (у редакції Наказу Міністерства юстиції України 29.09.2016 № 2832/5) «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень». 8. Наказ Міністерства юстиції України від 08.05.2018 №1468/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження». Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 1999 року №1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2015 року №628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів» та наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 №1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України», Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Положенням про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженим наказом Міністерства юстиції України 05.08.2016 № 2432/5, передбачено, що державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення АСВП, збереження та захисту даних, що містяться у системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням та є адміністратором цієї системи. Відповідно до вимог зазначених нормативних актів, закупити зазначені послуги можливо лише у одного учасника - Державного підприємства «Національні інформаційні системи». На підставі вищевикладеного та відповідно до абз. 3 п. 2 ч. 2 статті 40 Закону у разі відсутності конкуренції з технічних замовником застосовується переговорна процедура закупівлі. |
Дата останніх змін | 30 вересня, 14:45 |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Закарпатської області
Очікувана вартість закупівлі | 450 018.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Закарпатської області1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, відділи ДВС Закарпатської області, відділи ДВС Закарпатської області Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Умови оплати |
надання послугОплата послуги здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту, шляхом перерахування відповідних коштів на поточний рахунок Виконавця. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Івано-Франківської області
Очікувана вартість закупівлі | 399 993.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Івано-Франківської області1 послуга Адреса поставки: 76000, Україна, Івано-Франківська область, відділи ДВС Івано-Франківської області, відділи ДВС Івано-Франківської області Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Умови оплати |
надання послугОплата послуги здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту, шляхом перерахування відповідних коштів на поточний рахунок Виконавця. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Тернопільської області
Очікувана вартість закупівлі | 500 043.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Тернопільської області1 послуга Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, відділи ДВС Тернопільської області, відділи ДВС Тернопільської області Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Умови оплати |
надання послугОплата послуги здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту, шляхом перерахування відповідних коштів на поточний рахунок Виконавця. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Чернівецької області
Очікувана вартість закупівлі | 519 846.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги, пов’язані з базами даних (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) для відділів ДВС Чернівецької області1 послуга Адреса поставки: 58012, Україна, Чернівецька область, відділи ДВС Чернівецької області, відділи ДВС Чернівецької області Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Умови оплати |
надання послугОплата послуги здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту, шляхом перерахування відповідних коштів на поточний рахунок Виконавця. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 банківських днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43316386 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
Ім'я |
Розметанюк Наталія |
Телефон | 380974888625 |
Ел. пошта | info@if.minjust.gov.ua |