На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
30 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-17-001773-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 вересня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 вересня, 00:00 |
Цегла вогнетривка ША-51100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 05.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Учасником рахунку на оплату Товару (партії Товару). Оплата Товару здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Учасника, вказаний у реквізитах Договору. Замовник здійснює оплату Товару в строк не пізніше 20-ти календарних днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43981110 |
Поштова адреса | 19502, Україна, Черкаська область, Городище, вул.Миру, будинок 60/2 |
Ім'я |
Освіта Відділ |
Телефон | 380975093091 |
Ел. пошта | vogdajurist@ukr.net |