На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
385 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Оголошення 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21. 2. Назва предмету закупівлі: надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням з замовником. 3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. 4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 385 700,00 грн. (з ПДВ). 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 20.12.2021 р. включно. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 07.10.2021 р. до 00 год. за Київським часом. 8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг проводиться без авансування. 9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 857,00 грн. (1%).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 03352490 |
---|---|
Поштова адреса | 40009, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Берлет |
Телефон | +380542222565 |
Ел. пошта | zelenbud-sumy@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-21-003048-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 385 700.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 857.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 жовтня, 00:02 |
Надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням замовником3 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням замовником (Клен червоний)50 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням замовником (Платан іспанський )24 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Надання послуг по садінню нових дерев та кущів за погодженням замовником (Катальпа бігнонієвидна )70 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77310000-6, Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |