На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
46 609 570.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Протокол УО № 02 від 10.09.2021 р.. Тендерна документація додається, Протокол УО № 3 від 08.10.2021 р.
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Відповідно до умов Тендерної документації та на вимогу ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами від Учасника вимагалась наявність антикорупційної програми, оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує 20 млн. грн.. Учасником не було надано інформацію, щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - розрахунок вартості будівельних робіт виконаний не у відповідності до технічної специфікації (Додаток № 8 до Тендерної документації), у вищезгаданому розрахунку відсутня позиція «512 - Улаштування пароізоляції обмазувальної в один шар», що свідчить про невідповідність умовам технічної специфікації; - відповідно до наданого Учасником реєстру документів тендерної пропозиції, під порядковим номером 57 у розмірі двох аркушів підвантажено Договірну ціну, яка є обов’язковим документом в тендерній пропозиції, оскільки вимагається тендерною документацією і є законодавчо обов’язковим документом відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. При перевірці вищезгаданого документа, на першому аркуші міститься документ іншої інформації, в свою чергу, Договірної ціни в повному обсязі в складі тендерної пропозиції не було надано Учасником, що свідчить про невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Відповідно до умов Тендерної документації та на вимогу ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами від Учасника вимагалась наявність антикорупційної програми, оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує 20 млн. грн.. Учасником не було надано інформацію, щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - розрахунок вартості будівельних робіт виконаний не у відповідності до технічної специфікації (Додаток № 8 до Тендерної документації), у вищезгаданому розрахунку відсутня позиція «512 - Улаштування пароізоляції обмазувальної в один шар», що свідчить про невідповідність умовам технічної специфікації; - відповідно до наданого Учасником реєстру документів тендерної пропозиції, під порядковим номером 57 у розмірі двох аркушів підвантажено Договірну ціну, яка є обов’язковим документом в тендерній пропозиції, оскільки вимагається тендерною документацією і є законодавчо обов’язковим документом відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. При перевірці вищезгаданого документа, на першому аркуші міститься документ іншої інформації, в свою чергу, Договірної ціни в повному обсязі в складі тендерної пропозиції не було надано Учасником, що свідчить про невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 39700393 |
---|---|
Поштова адреса | 61066, Україна, Харківська область, Харьков, Ул. Студенческая 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Цебенко Клим Анатолійович |
Телефон | +380995698336 |
Ел. пошта | azagtot60@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42879486 |
---|---|
Поштова адреса | 04111, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЩЕРБАКІВСЬКОГО ДАНИЛА, будинок 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Макушин |
Телефон | +380988315616 |
Ел. пошта | magistral.kv@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41490056 |
---|---|
Поштова адреса | 72319, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 67, квартира 121 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Новосельцев |
Телефон | +380972794981 |
Ел. пошта | novoseltsev79@gmail.com |
Скасування неуспішне
25 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 8 лютого, 16:54
Опис
Керуючись вимогами статті 8, 11, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Розпорядженням міського голови Василівської міської ради Запорізької області від 02 листопада 2021 року № 221 «Про організацію діяльності уповноваженої особи з публічних закупівель Василівської міської ради Запорізької області згідно з Законом України «Про публічні закупівлі, Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатами проведеного моніторингу посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі було складено, підписано та оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі Висновок) від 11.01.2022 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Згідно Висновку від 11.01.2022 р. відмінити процедуру закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-24-005432-c, з наступних підстав: згідно пункту 1 частини першої статті 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. 2. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи (Протокол УО № 20 від 14.01.2022 р.), що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку з урахуванням строків передбачених Законом.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-24-005432-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 46 609 570.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 233 050.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 200 000.00 UAH |
Період уточнень | до 12 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 січня, 00:04 |
Аукціон |
22 жовтня, 13:45 Переглянути |
Початок аукціону: | 22 жовтня, 13:16 |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області»1 робота Адреса поставки: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, вул. Соборна Строк: до 31.12.2022 16:43 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Попередня оплата – згідно умов проекту договору. Попередня оплата може надаватися Підряднику на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат ( форма №КБ-3).
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Згідно умов договору. Замовником виконаних робіт у термін до 30 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, складених Підрядником відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника. Місцезнаходження замовника- Україна, 71600, Запорізька обл., місто Василівка, бульвар Центральний, 1. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Василівська міська рада Запорізької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24912088 |
Поштова адреса | 71600, Україна, Запорізька область, Місто Василівка, Бульвар Центральний, 1 |
Ім'я |
Калоша Світлана Олександрівна ( ) |
Телефон | +380977274297 |
Ел. пошта | vasmr@ukr.net |