На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі докумети, що надаються учасниками викладаються українською мовою. Всі документи та додатки, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.Джерело фінансування – місцевий бюджет. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону. Закупівля відбувається для потреб закладів освіти Замовника
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Сьомкін |
Телефон | +380669322695 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Код ЄДРПОУ | 3184011046 |
---|---|
Поштова адреса | 73024, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ВУЛИЦЯ СТАРОСТІНА, будинок 4, квартира 94 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Саврук Вікторія |
Телефон | +380987526574 |
Ел. пошта | tender_savruk@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-27-011876-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 357 900.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 789.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 жовтня, 00:02 |
Аукціон |
13 жовтня, 12:38 Переглянути |
Початок аукціону: | 13 жовтня, 12:14 |
моноблок7 штука Адреса поставки: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, О. Кобилянської, 2 а Строк: до 24.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213300-8, Настільні комп’ютери |
ноутбуки15 штука Адреса поставки: 60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, О. Кобилянської, 2 а Строк: до 24.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30213100-6, Портативні комп’ютери |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних/товаро-транспортних накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Оплату за поставлений товар протягом 5 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладн
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Хотинська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04062205 |
Поштова адреса | 60000, Україна, Чернівецька область, м. Хотин, вул. Незалежності, 52 |
Ім'я |
Галина Цвик |
Телефон | +380680863774 |
Ел. пошта | hoti_amu@ukr.net |