На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 336 196.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3076817303 |
---|---|
Поштова адреса | 50054, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Шполянська буд.97 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Волик Наталя Сергіївна |
Телефон | +380965300383 |
Ел. пошта | natalivolik84@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37271458 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Леоніда Бородича,8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Янович Олексій Геннадійович |
Телефон | +380983189975 |
Ел. пошта | equpserg@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-09-30-000235-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 336 196.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 680.98 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 жовтня, 15:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 00:01 |
Аукціон |
18 жовтня, 14:28 Переглянути |
Початок аукціону: | 18 жовтня, 14:05 |
Капітальний ремонт (відновлення спортивного майданчика (багатофункціональний спортивний майданчик) Комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №2" Криворізької міської ради за адресою: вулиця Каткова, будинок 4а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50102 (код ЄДРПОУ закладу 26236444) (1-й пусковий)1 робота Адреса поставки: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 Строк: до 20.12.2021 09:44 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник здійснює попередню оплату (на придбання будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, необхідних для виконання робіт) шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, відкритий в органах Державної Казначейської Служби України _____ грн. у т.ч. ПДВ ___ грн.,/без ПДВ в розмірі 30 % від вартості робіт з капітального ремонту, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020р. №641«Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами),Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 « Деякі питання здійснення розплрядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів,робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти».Невикористана сума попередньої оплати повертається Замовнику. Розрахунки за виконані роботи з Виконавцем здійснюються після підписання Акту виконаних робіт форми № КБ-2в, № КБ-3. Акт виконаних робіт готує Виконавець та передає для перевірки інженеру технічного нагляду з яким Замовник уклав Договір про здійснення технічного нагляду. Інженер технічного нагляду протягом 3-х днів перевіряє реальність Акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, після чого Акт підписує Замовник. Замовник має право затримати розрахунки за роботи, виконані з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні об’єкту в експлуатацію до їх усунення. Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт. Фінансування здійснюється згідно бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані роботи здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142276 |
Поштова адреса | 50026, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 |
Ім'я |
Саковська Ніна Іванівна (Sakovskaya Nina Ivanovna) |
Телефон | +380564947375 |
Ел. пошта | ing_osvita@ukr.net |