На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 179 771.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей На виконання норм частини дев’ятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами), (далі– «Закон»), тендерна пропозиція учасника - ПП «ВВК-СТИЛЬ» розглядалась на відповідність вимогам тендерної документації. Було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону (Протокол засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 12.11.2021 р. № 397/2-21). Дата та час вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учасником - до 13 листопада 2021 13:41 год. На виконання вимог про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) на виконання умов підпункту 1) 1.1. пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1) розділу І Додатку 1 «СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції, повинен надати довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій повинен бути перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. Крім того, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен зазначити у довідці про дотримання технології виконання робіт, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації – у Технічній специфікації. Учасник ПП «ВВК-СТИЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку Інформація про технічні ресурси» (далі – Довідка-2), яка завантажена у файлі «Довідка технічні ресурси.pdf». Проте, у Довідці-2 відсутні: - у рядку 20, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» модель котка дорожнього Terex Benfort; - у рядку 21, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» марка молотка відбійного; - у рядку 26, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» відсутня марка лабораторії для контролю зварних з’єднань; - строк дії договорів оренди № 11/20 від 18.02.20р. та 15/20 від 16.03.20р. - інформація про дотримання технології виконання робіт, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації – у Технічній специфікації. Тобто, учаснику ПП «ВВК-СТИЛЬ» необхідно зазначити у Довідці-2: - марку лабораторії для контролю зварних з’єднань; - модель котка дорожнього Terex Benfort; - марку молотка відбійного; - строк дії договорів оренди № 11/20 від 18.02.20р. та 15/20 від 16.03.20р; - інформацію про дотримання технології виконання робіт, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації – у Технічній специфікації. На виправлення невідповідності учасник - ПП «ВВК-СТИЛЬ» завантажив «Довідку Інформація про технічні ресурси» (далі – Довідка-2-1), яка завантажена у файлі «Довідка технічні ресурси.pdf». Проте, учасник - ПП «ВВК-СТИЛЬ» у рядку 21, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» не зазначив марку молотка відбійного, що не відповідає вимогам п. 1) розділу І Додатку 1 до тендерної документації. На підставі вищезазначеного учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей На виконання норм частини дев’ятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами), (далі– «Закон»), тендерна пропозиція учасника - ПП «ВВК-СТИЛЬ» розглядалась на відповідність вимогам тендерної документації. Було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону (Протокол засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 12.11.2021 р. № 397/2-21). Дата та час вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учасником - до 13 листопада 2021 13:41 год. На виконання вимог про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) на виконання умов підпункту 1) 1.1. пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1) розділу І Додатку 1 «СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції, повинен надати довідку щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій повинен бути перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. Крім того, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції повинен зазначити у довідці про дотримання технології виконання робіт, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації – у Технічній специфікації. Учасник ПП «ВВК-СТИЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку Інформація про технічні ресурси» (далі – Довідка-2), яка завантажена у файлі «Довідка технічні ресурси.pdf». Проте, у Довідці-2 відсутні: - у рядку 20, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» модель котка дорожнього Terex Benfort; - у рядку 21, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» марка молотка відбійного; - у рядку 26, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» відсутня марка лабораторії для контролю зварних з’єднань; - строк дії договорів оренди № 11/20 від 18.02.20р. та 15/20 від 16.03.20р. - інформація про дотримання технології виконання робіт, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації – у Технічній специфікації. Тобто, учаснику ПП «ВВК-СТИЛЬ» необхідно зазначити у Довідці-2: - марку лабораторії для контролю зварних з’єднань; - модель котка дорожнього Terex Benfort; - марку молотка відбійного; - строк дії договорів оренди № 11/20 від 18.02.20р. та 15/20 від 16.03.20р; - інформацію про дотримання технології виконання робіт, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації – у Технічній специфікації. На виправлення невідповідності учасник - ПП «ВВК-СТИЛЬ» завантажив «Довідку Інформація про технічні ресурси» (далі – Довідка-2-1), яка завантажена у файлі «Довідка технічні ресурси.pdf». Проте, учасник - ПП «ВВК-СТИЛЬ» у рядку 21, графі 3 «Тип/марка/модель, рік випуску» не зазначив марку молотка відбійного, що не відповідає вимогам п. 1) розділу І Додатку 1 до тендерної документації. На підставі вищезазначеного учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 35860052 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул. Плеханівська, 92 - А, корпус В, офіс 409 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олійник Олексій Вікторович |
Телефон | +380993539750 |
Ел. пошта | vvk_pp@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей На виконання норм частини дев’ятої статті 29 Закону, тендерна пропозиція ФОП «САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» розглядалась на відповідність вимогам тендерної документації. Було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. (Протокол № 403/2-21 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 17 листопада 2021 р.). Дата та час вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учасником - до 18 листопада 2021 15:03. Проте, учасник - ФОП "САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" на вимоги замовника зазначені у протоколі № 403/2-21 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 17 листопада 2021 р. не завантажив виправлені документи. Окрім того, відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Натомість, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" вищезазначена довідка відсутня. Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства» учасник у складі тендерної пропозиції повинен завантажити через електронну систему закупівель форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за наведеною у Додатку 4 до тендерної документації формою. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" вищезазначена форма «Загальні відомості про учасника» відсутня. Виходячи з вищенаведеного, відхилити тендерну пропозицію ФОП «САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» на виконання обов’язку, визначеного в абзацах другому, третьому та шостому пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей На виконання норм частини дев’ятої статті 29 Закону, тендерна пропозиція ФОП «САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» розглядалась на відповідність вимогам тендерної документації. Було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. (Протокол № 403/2-21 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 17 листопада 2021 р.). Дата та час вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учасником - до 18 листопада 2021 15:03. Проте, учасник - ФОП "САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" на вимоги замовника зазначені у протоколі № 403/2-21 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради від 17 листопада 2021 р. не завантажив виправлені документи. Окрім того, відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Натомість, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" вищезазначена довідка відсутня. Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства» учасник у складі тендерної пропозиції повинен завантажити через електронну систему закупівель форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за наведеною у Додатку 4 до тендерної документації формою. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" вищезазначена форма «Загальні відомості про учасника» відсутня. Виходячи з вищенаведеного, відхилити тендерну пропозицію ФОП «САС ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» на виконання обов’язку, визначеного в абзацах другому, третьому та шостому пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Код ЄДРПОУ | 2418701172 |
---|---|
Поштова адреса | 61170, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ГВАРДІЙЦІВ-ШИРОНІНЦІВ, будинок 33, квартира 180 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | игор сас |
Телефон | +380503234303 |
Ел. пошта | sasigor095@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-18-010652-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 179 771.20 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 13 078.63 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 00:02 |
Аукціон |
9 листопада, 12:52 Переглянути |
Початок аукціону: | 9 листопада, 12:29 |
Капітальний ремонт дороги вздовж житлових будинків №8А-18 по Мереф'янському шосе (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)1 робота Адреса поставки: 61081, Україна, Харківська область, місто Харків, дорога вздовж житлових будинків №8А-18 по Мереф’янському шосе Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45233000-9, Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг |
Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34861610 |
Поштова адреса | 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Ім'я |
Олена Шевчун |
Телефон | +380577252083 |
Ел. пошта | shevchun_o@city.kharkov.ua |