На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 705 348.10 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-04-28-000258-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Учасник - ТОВ "АЛВІ-ПРОМ", код за ЄДРПОУ40000362, якого протоколом №11-1474-д від 11.11.2021 було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір, ненадав замовнику підписаний договір у строк, визначений ч.5 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон). Відповідно до частини 5 статті 33 Закону: З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України “Про публічна закупівлі”: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. День прийняття рішення про намір укласти договір – 11.11.2021 року. Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – 11.11.2021 року. Дата направлення Переможцеві проекту договору – 26.11.2021 року. Кінцевий строк для укладання договору сплив 02.12.2021 року. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна пропозиція учасника - ТОВ "АЛВІ-ПРОМ", код за ЄДРПОУ40000362, якого визначено переможцем тендеру, відхиляється у відповідності до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: • абз. 2 п. 3 (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник - ТОВ "АЛВІ-ПРОМ", код за ЄДРПОУ40000362, якого протоколом №11-1474-д від 11.11.2021 було визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір, ненадав замовнику підписаний договір у строк, визначений ч.5 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон). Відповідно до частини 5 статті 33 Закону: З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України “Про публічна закупівлі”: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. День прийняття рішення про намір укласти договір – 11.11.2021 року. Дата оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – 11.11.2021 року. Дата направлення Переможцеві проекту договору – 26.11.2021 року. Кінцевий строк для укладання договору сплив 02.12.2021 року. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна пропозиція учасника - ТОВ "АЛВІ-ПРОМ", код за ЄДРПОУ40000362, якого визначено переможцем тендеру, відхиляється у відповідності до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: • абз. 2 п. 3 (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю)
Код ЄДРПОУ | 40000362 |
---|---|
Поштова адреса | 04214, Україна, Київська область, Київ, 04201, м.Київ, ВУЛИЦЯ КУЛЬЖЕНКІВ СІМ'Ї, будинок 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сич Дмитро |
Телефон | 380991797010 |
Ел. пошта | ALVIPROM@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2569512543 |
---|---|
Поштова адреса | 65009, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СОНЯЧНА, будинок 1-Б, квартира 113 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Шалар Наталія Вячеславівна |
Телефон | +380953372712 |
Ел. пошта | 1onyx.mebel@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42752897 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 07300, Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 69Г, офіс 1/3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Трофімчук Олег |
Телефон | 380985008398 |
Ел. пошта | ARTELANTEY@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
не маємо
Код ЄДРПОУ | 43282090 |
---|---|
Поштова адреса | 09201, Україна, Київська область, Кагарлик, вул. Незалежності, 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | +380502262120 |
Ел. пошта | vag0202@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2705422847 |
---|---|
Поштова адреса | 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Штабний, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тетяна |
Телефон | +380953372712 |
Ел. пошта | onyx.mebel@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-18-002414-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 705 348.10 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 17 053.48 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
Період уточнень | до 24 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 жовтня, 01:00 |
Подача пропозицій | до 3 листопада, 17:30 |
Дата останніх змін | 29 грудня, 11:17 |
Аукціон |
4 листопада, 15:41 Переглянути |
Офісні меблі (ОФІСНА КРЕДЕНЦІЯ 21/120 1408*400*885 (39131000-9))2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ШАФА ДЛЯ КАБІНЕТУ 21/8 1858*400*1826 (39132000-6))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ОФІСНИЙ ГАРДЕРОБ 21/156 900*400*2176 (39132000-6))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ШАФА ЗІ СКЛОМ 21/136 900*400*736 (39132000-6))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ТУМБА КОНСОЛЬНА 21/121 1058*400*885 (39131000-9))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (КОНФЕРЕНЦ СТІЛ 21/117 2500*1300*760 (39134100-1))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Стіл керівника 21/2 1850*1704*760 (39134100-1))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Стіл керівника 21/2 1850*1704*760 (39134100-1))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ПЕНАЛ ЗІ СКЛОМ 21/129 450*400*736 (39134100-1))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Стаціонарна тумба Джет J2.08.14 Z (1400*420*750) (39132200-8)))10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Тумба-помічник Джет J2.10.11 (1104*450*572) (39132200-8)))10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Стілаж Джетвуд J4.61.19 (374*340*1912) (39135100-8)))20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Стіл тумбовий кутовий з екраном (1400*1300*750) (39134100-1)))45 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Стіл офісний Джет J1.11.14 О (1400*700*750) (39134100-1)))24 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Мобільна тумба Джет J2.00.01 (400*500*596) (39135100-8)))65 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Шкаф Джет J4.06.20 (39132000-6))40 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ШКАФ-ГАРДЕРОБ ДЖЕТ J5.30.20 (39132000-6))10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ВІШАЛКА НАПОЛЬНА VENEZIA BLACK (39136000-4))20 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (Стіл керівника YDK315 (1900СМ) ПАЛІСАНДР (39134100-1))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (СТІЛ КОНФЕРЕНЦІЙНИЙ YFT103 (39134100-1))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ШКАФ ТУМБА YCB01101 (39132000-6))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ШКАФ YCB509А (39132000-6))2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ШКАФ YCB509W (39132000-6))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Офісні меблі (ШКАФ ТУМБА YCB2407 (39132000-6))1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код Спеціальні норми: 000, Спеціальні норми та інше |
Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих товарів протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати поставки товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42795490 |
Поштова адреса | 03065, Україна, Київська область, Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Ім'я |
Журавель Ольга Олексіївна |
Телефон | 380442397896 |
Ел. пошта | ZHURAVEL-OA@TSOUA.COM |