На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 744.92 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-20-002324-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 744.92 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 83.72 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 жовтня, 01:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 листопада, 13:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 13:02 |
Пристрої введення даних, носії інформації85 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Із контрагентами – платниками ПДВ ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за поставлений товар по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. На підтвердження реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 3 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних направляє квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на електронну адресу Покупця, яка вказана в договорі у розділі «Реквізити сторін». Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк оплати за отримані ПОКУПЦЕМ товари починає свій перебіг з дня реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их. Із контрагентами, які не є платниками ПДВ, оплата за поставлений товар здійснюється ПОКУПЦЕМ на 45-й банківський день від дати поставки товару за умови наявності належним чином оформленого акту приймання-передачі товару. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43591027 |
Поштова адреса | 03049, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА КОБЕЛЄВА, будинок 3/8 |
Ім'я |
Юлія Ярема |
Телефон | 380502411013 |
Ел. пошта | julia.yarema@i.ua |