На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 420 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасником надана Тендерна пропозиція та комплект документів до неї на закупівлю зазначених у порядку денному послуг. В процесі розгляду документів до тендерної пропозиції Тендерний комітет виявив невідповідності та звернувся до Учасника з вимогою про їх усунення. Учасник у встановлений законом строк виконав вимогу надаванням документів. В складі наданих, на вимогу Замовника про усунення порушень, документів Учасник надав Відгук від ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (ЄДРПОУ 38238694) від 09.12.2021 р. вих. .№ 591. За умовами Тендерної документації Учасник повинен надати: «- скан-копiєю (ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, суму виконання договору, інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації». Відгук від ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (ЄДРПОУ 38238694) від 09.12.2021 р. вих. .№ 591 не містить обов’язкової умови Замовника , а саме: контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації». До виставлення (08 грудня 2021 11:16) Замовником вимоги (в порядку Ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019) (далі-Закон) про усунення невідповідностей виявлених в процесі розгляду тендерної пропозиції Учасника відгук та закінчений виконанням договір № 01-25/05/21-ВІМ 348 від 25.05.2021 р. . первинно в складі документів до тендерної документації Учасником не завантажував. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За таких підстав у зв’язку із тим, що виявлена невідповідність за ст. 16 Закону виникла після розміщення повідомлення про усунення порушень, Тендерний комітет, керуючись пунктом 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на підставі ст. 31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) відхиляє тендерну пропозицію Учасника - ТОВ " ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС ".
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником надана Тендерна пропозиція та комплект документів до неї на закупівлю зазначених у порядку денному послуг. В процесі розгляду документів до тендерної пропозиції Тендерний комітет виявив невідповідності та звернувся до Учасника з вимогою про їх усунення. Учасник у встановлений законом строк виконав вимогу надаванням документів. В складі наданих, на вимогу Замовника про усунення порушень, документів Учасник надав Відгук від ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (ЄДРПОУ 38238694) від 09.12.2021 р. вих. .№ 591. За умовами Тендерної документації Учасник повинен надати: «- скан-копiєю (ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, суму виконання договору, інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації». Відгук від ТОВ «ДОРСТРОЙ МОНТАЖ КИЇВ» (ЄДРПОУ 38238694) від 09.12.2021 р. вих. .№ 591 не містить обов’язкової умови Замовника , а саме: контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації». До виставлення (08 грудня 2021 11:16) Замовником вимоги (в порядку Ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019) (далі-Закон) про усунення невідповідностей виявлених в процесі розгляду тендерної пропозиції Учасника відгук та закінчений виконанням договір № 01-25/05/21-ВІМ 348 від 25.05.2021 р. . первинно в складі документів до тендерної документації Учасником не завантажував. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За таких підстав у зв’язку із тим, що виявлена невідповідність за ст. 16 Закону виникла після розміщення повідомлення про усунення порушень, Тендерний комітет, керуючись пунктом 3 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на підставі ст. 31 Закону (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) відхиляє тендерну пропозицію Учасника - ТОВ " ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС ".
Код ЄДРПОУ | 39558057 |
---|---|
Поштова адреса | 63512, Україна, Харківська область, село Кам'яна Яруга, вул. Харківська б.65Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мишковець Сергій Федорович |
Телефон | +380960265932 |
Ел. пошта | tov.lesystems@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33901492 |
---|---|
Поштова адреса | 61072, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЬОГО СЕРПНЯ, будинок 31-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Скубак |
Телефон | +380577522200 |
Ел. пошта | interfor.tender2020@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-22-000748-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 420 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 92 100.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 276 300.00 UAH |
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 11:00 |
Дата останніх змін | 22 грудня, 00:04 |
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 202+600 - км 204+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільськ) у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 202+600 - км 204+600 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільськ) у Луганській області (з розробкою проектної документації) ДК 021:2015 – 45233142-6– Ремонт доріг.1 послуга Адреса поставки: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна,б.70 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 23.02.2021 р. № Н-87/05-02 «Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях» (із змінами) та № Н-112/05-02 від 11.03.2021 «Про внесення змін до Наказу Укравтодору від 23 лютого 2021 року № 87/05-02 «Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2021 році службами автомобільних доріг в областях» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2 в на суму попередньої оплати
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. 4.4. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25903424 |
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Ім'я |
Мажар Юлія Олександрівна |
Телефон | 380645242037 |
Ел. пошта | TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |