На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6375.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Характеристики - • Дзвінки в мережі оператора - безліміт • Дзвінки на мережі інших операторів та стаціонарних номерів – не менше 120хв. • Інтернет 4 G – не менше 8 Гб • Строк поставки послуг: з моменту підписання до 31.12.2021 • Послуга лімітування – безкоштовно • Послуга детального рахунку в електронному вигляді - безкоштовно Кількість пакетів (послуг) -17 шт. 1. Учасник (Оператор) повинен надати Замовнику послуги голосових дзвінків, з передавання даних і повідомлень шляхом використання мобільного стільникового зв’язку у мережі Учасника (далі - Послуги зв’язку). 2. Послуги зв’язку включають в себе: Послуги мобільного зв’язку. 3. Обсяги закупівлі Послуг зв’язку можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування видатків. 4. Покриття - не менше 90% території України, за виключенням тимчасово окупованих територій та територій проведення антитерористичної операції. 5. Вартість обслуговування 1 абонента в місяць включає в себе абонентську плату за обсяг послуг згідно тарифних планів наведених, витрати за активацію, анулювання, зміну лімітів, витрат послуги «окремі рахунки», зміну тарифних планів, плату за підключення пакетів Інтернет зі всіма податками та зборами. 6. Оператор забезпечує відокремлення на одному абонентському номері (реалізація службового та особистого рахунку абонента на одній SIM-карті) два рахунки (що можуть бути підключені як на фізичну так і на юридичну особу), за допомогою відповідної послуги Оператора: для службового та власного користування (з метою використання власних коштів для особистих розмов), а також встановлює правила формування обліку витрачених коштів та чіткого розподілення витрат на службові та особисті. На службовий рахунок абонента встановлюється службовий ліміт (сума витрат в гривнях на 1 календарний місяць) за замовленням Клієнта. Після використання службового ліміту, який надається лише для службових розмов, біллінгова система Оператора автоматично блокує використання Послуг зі Службового рахунку відповідно до налаштувань Правил використання службового ліміту на кожному окремому номеру, що унеможливлює зайві витрати зі службового рахунку. Після чого, абонент автоматично підключається до витрат із власного рахунку, який поповнюється самостійно фізичними особами через банкомати, термінали, картки поповнення, тощо. 7. Після використання службового ліміту та у разі наявності позитивного балансу (від 0,00 грн.) на власному рахунку Абонента, Оператор не блокує користування невикористаної частини послуг, що входять до складу послуг відповідного тарифного плану встановленого для Абонента. Після використання службового ліміту та у разі наявності балансового мінусу (від -0,01 грн.) на власному рахунку Абонента, Оператор блокує використання всіх послуг окрім дзвінків в межах закритої корпоративної групи. 8. Термін «Особові рахунки» використовуються в наступному значенні: Особовий рахунок - рахунок, що відкривається Абоненту Клієнта у системі розрахунків Оператора для обліку нарахованих та сплачених за Послуги коштів. 1. Оператор повинен надати можливість перевірки стану службового та особистого рахунків (кількість хвилин, смс-повідомлень, ммс-повідомлень, Мбайт тощо) за комбінацією клавіш безкоштовно в будь який час. 2. Оператор повинен надати Клієнту можливість встановлення лімітів за сумою витрат в гривнях за замовленням Клієнта за кожним номером індивідуально. 3. Послуга (пакет) користування ММС, Міжнародний вихід, Роумінг за замовчуванням повинні бути ВІДКЛЮЧЕНІ. 4. Оператор повинен передбачити послугу по блокуванню СРА послуг (СМС-повідомлення на короткі платні номери контент-провайдерів) за окремим замовленням Замовника як по всім номерам Клієнта, так і по окремим номерам або групам (безкоштовне підключення). 5. Для забезпечення оперативного контролю абонентів Замовника (Клієнта), Оператор повинен надати та забезпечити Замовнику (Клієнту) можливість управління послугами, які підключені на номерах через відповідну послугу (цілодобово, безкоштовно). 6. Оператор повинен забезпечити безкоштовне отримання інформації щодо дзвінків абонентів та загальних витрат за допомогою відповідної послуги. 7. Замовник повинен мати право, орієнтуючись виключно на свої потреби, підключати ту кількість абонентів, тарифних планів та пакетів, що вважатиме за потрібне і не повинен бути обмежений Оператором. 8. Тарифні плани абонентів можуть бути змінені безкоштовно за замовленням Клієнта. Зміна тарифного плану проводиться 1 (першого) числа наступного місяця. Підключення/відключення пакету Інтернет в будь-який день місяця. 9. Оператор повинен виконати безкоштовну заміну втраченої або зіпсованої SIM-карти протягом дії Договору. 10. Клієнт самостійно розподіляє SIM-карти по Особових рахунках, які закріплюються за регіональними філіями. Оператор щомісячно безкоштовно надає Клієнту деталізовані та диференційовані рахунки по кожному Особовому рахунку. 11. Оператор повинен оперативно (протягом 30 хвилин з моменту подання запиту) відновити чи блокувати номер на безкоштовній основі. 12. Оператор повинен мати послугу «активації запасних сім-карт» що відбувається за запитом відповідальних осіб Замовника. 13. Оператор повинен мати послугу інформування про пропущені дзвінки (SMS, голосова пошта та ін.) у разі зміни існуючого Оператора. Послуга повинна бути безкоштовною протягом 3 місяців з моменту підписання Договору. 14. Можливість доставки рахунків, sim-карток кур’єрською службою за рахунок Оператора. 15. Проведення розрахунків проводиться за одним загальним рахунком-актом для кожного відокремленого підрозділу Замовника (Особового рахунку) щомісячно за послуги мобільного звязку, отримані у попередньому місяці. 16. Оператор повинен надати можливість абонентам Замовника (Клієнта) підключення додаткових пакетів послуг. 17. Оператор повинен забезпечити закріплення окремого координатора (координаторів) для обслуговування абонентів корпоративної мережі Замовника та організації взаємодії між відповідальними особами Замовника та користувачами послуг корпоративної мережі у будь-який час доби, у тому числі, й у вихідні та святкові дні. 18. Оператор повинен забезпечити наявність програмного забезпечення для аналізу та оптимізації витрат на мобільний зв’язок Замовника. За необхідності програмне забезпечення та його підключення Оператор надає Замовнику безоплатно. 19. Оператор повинен один раз в квартал надавати замовнику інформацію по всім номерам Клієнта (Замовника) щодо рекомендованих тарифів/пакетів (з наявних у Замовника) та відсоток економії якщо Замовник прийме рішення на заміну запропонованих тарифів. 20. Всі інші послуги, які не вказані в Технічній Специфікації, можуть бути замовлені окремими Абонентами та повинні сплачуватись з особистого рахунка Абонента за стандартними тарифами Оператора, що оприлюднені на його офіційному сайті. 21. Оператор за заявою Клієнта може підключати до закритої абонентської групи Клієнта Фізичних Осіб (ФО) на умовах, вказаних у Таблиці №1 або на спеціальні індивідуальні тарифні плани Оператора. Для підключення зазначених Фізичних Осіб до закритої абонентської групи Клієнта останній повинен попередньо надати Оператору список таких ФО із зазначенням їх ПІБ та паспортних даних. 22. Оператор повинен забезпечити збереження номерного ряду існуючих мобільних номерів Замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-10-22-005204-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 375.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 31.88 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 00:03 |
Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (мобільний зв’язок)17 послуга Адреса поставки: 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, Троїцька, 22-24 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
після підписання акту передачі
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПРОЕКТНЕ ЛІСОВПОРЯДНЕ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00968167 |
Поштова адреса | 08200, Україна, Київська область, Ірпінь, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 22-24 |
Ім'я |
Мілевська Тетяна Леонідівна |
Телефон | 380671312882 |
Ел. пошта | mileta@ukr.net |